Czarny plastik w ofercie BNP Paribas
World Signia to więcej niż złoto, czy platyna. Jest to karta dla najzamożniejszych klientów, zaliczanych do segmentu Bankowości Prywatnej, których aktywa przekraczają 600 tys. zł. Jej użytkownicy zyskują dostęp do szerokiego pakietu usług ubezpieczeniowych, concierge i assistance. Czarny plastik, o minimalistycznym wzornictwie, został zaopatrzony w technologię zbliżeniową MasterCard PayPass™, pozwalającą na szybką i wygodną realizację transakcji płatniczych.
– Klienci Bankowości Prywatnej szukają produktów nietuzinkowych, spełniających także bardziej wyrafinowane oczekiwania, dlatego chcemy, żeby tak podstawowy produkt, jakim jest karta kredytowa, zapewniał im dodatkowe korzyści, nie tylko finansowe – wyjaśnia Joanna Szewczyk, zastępca dyrektora ds. wsparcia sprzedaży Bankowości Prywatnej w BNP Paribas Banku Polska. – Cieszymy się, że poza unikalną ofertą usług o charakterze typowo inwestycyjnym, możemy zaproponować naszym klientom niezwykle prestiżową kartę kredytową, jaką bez wątpienia jest World Signia – dodaje Joanna Szewczyk.
World Signia to między innymi szeroki pakiet ubezpieczeń podróżnych oraz usług concierge. Aby uzyskać pomoc w realizacji takich czynności, jak wynajem samochodu, organizacja przyjęcia, czy zakup biletów na imprezy kulturalno-sportowe, klient musi jedynie wykonać telefon do działającego 24 godziny na dobę serwisu.
Pakiet assistance został przygotowany z myślą o klientach podróżujących za granicę. Oprócz możliwości uzyskania kompletnych informacji związanych z planowanym wyjazdem, klientowi zapewniana jest pomoc administracyjna w przypadku zgubienia lub kradzieży dokumentów oraz pomoc medyczna na wypadek zaistnienia nieoczekiwanych okoliczności. Dodatkową korzyścią dla posiadaczy karty BNP Paribas World Signia jest dostęp do ponad 600 ekskluzywnych stref oczekiwania na lotniskach na całym świecie dzięki karcie Priority PassTM.
Karta umożliwia też klientom skorzystanie z atrakcyjnych rabatów u wybranych partnerów, w ramach programu Buy & Smile.
World Signia to kolejny element nowej oferty Bankowości Prywatnej BNP Paribas Banku, obejmującej usługi w zakresie ochrony, optymalizacji i pomnażania kapitału. Klienci Bankowości Prywatnej w ramach jednej umowy zyskują dostęp do całego spektrum produktów: bankowości codziennej (daily banking), oferty inwestycyjnej, kredytowej, w zakresie strukturyzacji majątku oraz ubezpieczeń.
Centra Bankowości Prywatnej BNP Paribas Banku znajdują się w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Wkrótce planowane jest otwarcie kolejnego w Łodzi. Ponadto klienci Bankowości Prywatnej mają możliwość spotkania z doradcami banku w dowolnej lokalizacji.
BNP Paribas Bank Polska SA należy do grupy BNP Paribas, wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. BNP Paribas zatrudnia blisko 200 tys. osób w 80 krajach. Grupa prowadzi działalność w zakresie m.in. bankowości detalicznej, korporacyjnej, inwestycyjnej oraz zarządzania aktywami i majątkiem.
BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
Więcej informacji:
Magdalena Szymańska
Menedżer ds. PR
BNP Paribas Bank Polska SA
22 566 90 44
667 690 495
Joanna Kornaga
Specjalista ds. PR
BNP Paribas Bank Polska SA
22 566 90 43
693 091 930
Alternatywne formaty