Warto porozmawiać z BNP Paribas
W ramach najnowszej kampanii BNP Paribas promuje kredyty z atrakcyjnym oprocentowaniem: 9,9 proc. dla kredytu gotówkowego i 7,9 proc. dla kredytu samochodowego. W ten sposób bank zachęca klientów do skorzystania z oferty, która pomoże im w realizacji planów.
– Rozmawiamy z klientami o ich życiowych planach, jesteśmy blisko nich i pomagamy w realizacji najważniejszych zamierzeń. W kampanii „Porozmawiajmy o Twoich planach” w humorystyczny i ciepły sposób zachęcamy klientów do rozmowy z nami i przekonujemy, że jako bank możemy pomóc im osiągać cele. Poprzez nasze hasło reklamowe podkreślamy, że klient jest dla nas najważniejszy i chcemy go wysłuchać – mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w BNP Paribas Banku. – Nasze spoty reklamowe to trzy różne sytuacje życiowe i trzy różne dialogi z klientem, poprzez które promujemy markę BNP Paribas i pokazujemy najlepszą na rynku ofertę kredytu gotówkowego – dodaje.
– Bohaterowie spotów BNP Paribas to zwykli ludzie, którzy aby zrealizować swoje plany czasami muszą w sprytny sposób przekonać do nich swoich bliskich. Ponieważ wierzymy w naszych klientów i ich plany, przychodzimy im z pomocą w momencie realizacji – mówi Agnieszka Wilczyńska, odpowiedzialna za komunikację produktów dla Klientów Indywidualnych w BNP Paribas.
Swoją ofertę kredytową bank będzie promował szeroko w mediach. Od 1 marca ruszyła duża kampania telewizyjna. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć m.in. w TVN, TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych. O promocji będzie można również usłyszeć w głównych stacjach radiowych – RMF FM, Trójka, Eska, Tok FM, Radio Złote Przeboje, Radio WaWa. Kampania będzie prowadzona także w internecie (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, o2.pl, Youtube.pl, Otomoto.pl, Motogratka.pl, Stopklatka.pl) i w czasopismach tematycznych. Do kampanii przygotowano specjalne materiały BTL, które zostaną wykorzystane w oddziałach banku. Kampania potrwa do końca maja 2012 roku.
Reżyserem spotów jest Mitja Okorn, znany w Polsce przede wszystkim dzięki filmowi „Listy do M.” i serialowi „39 i pół”. Operatorem jest Marian Prokop, który pracował ostatnio przy filmie „Wojna polsko-ruska” (nagroda za zdjęcia w Gdyni, „Listy do M.”, „Stacja”), natomiast kostiumografem jest Maria Górska znana z nominowanego do Oscara najnowszego filmu Agnieszki Holland „W ciemności”. Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy MPG, a za zakup reklamy w internecie agencja Sales&More.
BNP Paribas Bank Polska SA należy do grupy BNP Paribas, wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu, jednego z najlepiej ocenianych banków na świecie według Standard&Poor’s. BNP Paribas zatrudnia przeszło 200 tys. osób w ponad 80 krajach. Grupa prowadzi działalność w zakresie m.in. bankowości detalicznej, korporacyjnej, inwestycyjnej oraz zarządzania aktywami i majątkiem.
BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
Więcej informacji:
Katarzyna Żądło
rzecznik prasowy
BNP Paribas Bank Polska SA
22 566 90 40
603 81 09 92
Joanna Kornaga
specjalista ds. PR
BNP Paribas Bank Polska SA
22 566 90 43
693 091 930
Alternatywne formaty