Bank zmieniającego się świata

BNP Paribas rusza z jesienną kampanią „Zrealizuj swój plan”

„Zrealizuj swój plan” – pod takim hasłem BNP Paribas Bank rozpoczyna jesienną kampanię reklamową kredytu gotówkowego i samochodowego na nowych, korzystniejszych warunkach cenowych.

Dla klientów, którzy myślą o realizacji dowolnego planu BNP Paribas przygotował ofertę kredytu gotówkowego i samochodowego na nowych warunkach cenowych. Niższe, oprocentowanie dla kredytu gotówkowego wynosi teraz 9,9 proc., natomiast dla kredytu samochodowego 7,9 proc. Dodatkowo, bank proponuje wysokie limity kredytu i gwarantuje szybką decyzję w sprawie jego przyznania.

Promocyjna oferta kredytu gotówkowego to propozycja dla osób, które potrzebują środków na zrealizowanie dowolnego planu o wartości maksymalnie 100 tys. zł. Bank nie pobierze prowizji od obecnych posiadaczy konta z pakietem L lub XL lub osób, które zdecydują się na założenie takiego konta (opłata za konto z pakietem L wynosi 15 zł, natomiast koszt konta z pakietem XL jest negocjowany). BNP Paribas przygotował również specjalną ofertę kredytu samochodowego z oprocentowaniem od 8,9 proc. w skali roku na zakup samochodu nowego lub używanego do ośmiu lat na kwotę nawet do 500 tys. zł. Bank obniży to oprocentowanie do poziomu 7,9 proc. osobom, które zdecydują się na założenie w BNP Paribas konta L lub XL (oprocentowanie to dotyczy okresu kredytowania do 48 miesięcy).

Obydwa produkty kredytowe będą promowane przy wykorzystaniu Internetu i radia. Reklamy pojawią się na głównych portalach, m.in. Wirtualna Polska, Onet, Interia, Bankier, Comperia, Total Money i w wyszukiwarce Google. Natomiast w radio spoty reklamowe emitowane będą w RMF FM, PR III Polskiego Radia, Radiu PIN i stacjach lokalnych pakietu Drapacz Chmur. Jako wsparcie zaplanowano kampanię outdoorową w głównych miastach Polski. Bank będzie prowadził także specjalne działania w obszarze social media, przede wszystkim poprzez angażujące zabawy i konkursy na swoim profilu na Facebooku.

Do kampanii przygotowano także materiały BTL, które wykorzystywane są w oddziałach banku. Nowe warunki cenowe kredytu gotówkowego i samochodowego są już dostępne w ofertcie banku od 25 sierpnia br. Rozpoczynająca się kampania reklamowa potrwa do końca października 2011 r.

Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy MPG.

„Zrealizuj swój plan” to kolejna w tym roku kampania, po kampanii Konta Witalnego, którą bank realizuje pod nową marką BNP Paribas. To także bezpośrednia kontynuacja działań, które były prowadzone wiosną tego roku również pod hasłem „Zrealizuj swój plan”. Bank proponował wówczas nowe, wyróżniające się na rynku warunki cenowe dla trzech kredytów: gotówkowego, mieszkaniowego i samochodowego.



BNP Paribas Bank Polska SA należy do grupy BNP Paribas, wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu, jednego z sześciu najsolidniejszych banków na świecie według Standard & Poor’s. BNP Paribas zatrudnia przeszło 200 tys. osób w ponad 80 krajach. Grupa prowadzi działalność w zakresie m.in. bankowości detalicznej, korporacyjnej, inwestycyjnej oraz zarządzania aktywami i majątkiem.

BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.

Więcej informacji:

Katarzyna Żądło
rzecznik prasowy
BNP Paribas
22 566 90 40
603 81 09 92

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość