Moc wsparcia od BNP Paribas w najnowszej kampanii reklamowej
Na powitanie nowych klientów oraz z okazji wprowadzenia docelowej marki na rynek polski bank przygotował ofertę Konta Witalnego. To nowość na rynku, która jest połączeniem rachunku osobistego, darmowej pożyczki w wysokości miesięcznych dochodów klienta i dochodowego konta oszczędnościowego.
– Jako 6. najstabilniejsza instytucja finansowa, grupa BNP Paribas wspiera swoich klientów i towarzyszy im w realizacji ich planów i pomysłów życiowych na całym świecie, a teraz również w Polsce – mówi Katarzyna Wojniak, p.o. dyrektora Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w BNP Paribas. – „Poczuj moc wsparcia” to główny przekaz kampanii, w której przekonujemy, że chcemy być bankiem wspierającym klientów w ważnych momentach ich życia – dodaje.
Oferta BNP Paribas przygotowana specjalnie z okazji wprowadzenia nowej marki obejmuje: konto osobiste z pakietem usług assistance, pożyczkę gotówkową „Pożyczka Witalna” bez prowizji i oprocentowania na 2 lata oraz konto oszczędnościowe oprocentowane na poziomie 5,8 proc. z kapitalizacją odsetek w każdy dzień roboczy. Aby otrzymać w BNP Paribas równowartość swojej pensji, klienci muszą otworzyć w banku lub mieć już otwarte konto osobiste z pakietem S, M, L lub XL na cały okres spłaty pożyczki, przekazywać swoje pełne wynagrodzenie na rachunek w BNP Paribas oraz przeprowadzać co najmniej trzy transakcje bezgotówkowe miesięcznie przy użyciu karty debetowej wydanej do konta.
Bohater nowego spotu reklamowego sięga pamięcią do ważnych momentów w dzieciństwie i młodości, kiedy wsparcie bliskich osób pomogło mu osiągnąć sukces zarówno w szkolnym przedstawieniu, jak i na pierwszej randce.
Bank będzie promował Konto Witalne szeroko w mediach pod hasłem „Poczuj moc wsparcia”. Już od 9 czerwca rusza duża kamapania telewizyjna. Spot reklamowy będzie można zobaczyć m.in. w TVP1, TVP2, TVN czy TVN24. Kampania będzie prowadzona także w internecie i w kinach. W działaniach promocyjnych zostanie wykorzystany outdoor i nośniki niestadndardowe.
Do kampanii przygotowano także specjalne materiały BTL, które zostaną wykorzystane w oddziałach banku. Kampania potrwa do końca lipca 2011, natomiast produkt będzie dostepny w ofercie banku do 31 sierpnia 2011.
Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy MPG.
BNP Paribas Bank Polska SA należy do grupy BNP Paribas, wiodącej europejskiej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu, jednego z sześciu najsolidniejszych banków na świecie według Standard&Poor’s. BNP Paribas zatrudnia przeszło 200 tys. osób w ponad 80 krajach. Grupa prowadzi działalność w zakresie m.in. bankowości detalicznej, korporacyjnej, inwestycyjnej oraz zarządzania aktywami i majątkiem.
BNP Paribas Bank Polska SA jest bankiem uniwersalnym. Klientom indywidualnym oferuje produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz kredytowe, klientom firmowym dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku lokalnym oraz międzynarodowym.
Więcej informacji:
Katarzyna Żądłorzecznik prasowy
BNP Paribas
22 566 90 40
603 81 09 92
Alternatywne formaty