Bank zmieniającego się świata

„Asystent w koncie” od BNP Paribas Fortis

BNP Paribas Fortis promuje koncepcję „Asystenta w koncie”.
W ramach nowej kampanii, bank zwraca uwagę klientów na ofertę „Konta, które służy pomocą”. Centralnym punktem tej kampanii jest postać „asystenta” uosabiającego pomoc w nagłych sytuacjach.


Kampania, której celem jest zachęcenie klientów do korzystania z usług assistance prowadzona będzie w mediach tradycyjnych oraz Internecie i potrwa do końca tego roku. Szczególny nacisk kładzie się w niej na media lifestyle’owe, w tym: prasę oraz portale skierowane do kobiet.

- Wprowadzając nową ofertę kont wyszliśmy poza tradycyjną definicję pakietu. Usługi assistance, czyli bezpłatny i szeroki zakres pomocy w codziennym życiu zaoferowaliśmy wszystkim posiadaczom rachunku w BNP Paribas Fortis. Ze względu jednak na charakter i bardzo praktyczny wymiar tej usługi uznaliśmy, że warto opowiedzieć o nim kobietom, które łączą wiele ról i to one najczęściej są organizatorkami życia rodzinnego – mówi Monika Brudło, dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w BNP Paribas Fortis.
Z kobietami rozmawiamy tzw. „językiem potrzeb” i nawiązujemy do kobiecych kodów komunikacji. Zwracamy uwagę na konkretne korzyści naszej oferty, przywołujemy ciekawe przykłady wykorzystania „Asystenta w koncie”; pokazujemy, jak może się on przydać kobietom w wielu codziennych – czasami nieprzewidzianych – sytuacjach – dodaje.

Prowadzone działania skupiają się wokół postaci „Asystenta w koncie” symbolizującego całodobową pomoc w każdej sytuacji. O zakresie jego usług można przeczytać na dedykowanej stronie internetowej: www.asystentwkoncie.pl. Na stronie tej znajdziemy opis kont (od S do XL) wraz ze szczegółową informacją na temat pakietów usług assistance właściwych dla danego konta. Do korzystania z assistance przekonują opisy przykładowych, tzw. życiowych sytuacji, w których pomocne okazało się wsparcie „Asystenta w koncie”.

Kluczowa postać kampanii pojawi się również na Facebook’u, gdzie BNP Paribas Fortis jest bankowym liderem, jeśli chodzi o liczbę fanów. Już wkrótce zadebiutuje aplikacja „Asystent w koncie”, która – podobnie jak dotychczasowe konkursy BNP Paribas Fortis – ma aktywizować obecnych, ale i przyszłych użytkowników. W ramach aplikacji, użytkownik będzie mógł wybrać wirtualnego asystenta symbolizującego różne rodzaje pomocy, a następnie wysłać go swoim znajomym z zabawnym komentarzem lub samodzielnie dodać komentarz. Dla najbardziej aktywnych użytkowników, bank przygotował konkurs z nagrodami. Nowa aplikacja zostanie wsparta kampanią social ads na Facebook’u. W tym samym czasie rusza ró wnież kampania marketingowa na portalach skierowanych do kobiet.

Cała kampania realizowana jest we współpracy z Garden of Words, pierwszą polską agencją komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet. Działania w Internecie zaplanował Sales & More.

BNP Paribas Fortis w sieci:
Strona WWW: http://www.bnpparibasfortis.pl
Facebook: http://www.facebook.com/bnpparibasfortis
Blip: http://bnpparibasfortis.blip.pl/



Więcej informacji:

Katarzyna Żądło, BNP Paribas Fortis, rzecznik prasowy
Tel. 22 566 90 40, e-mail: katarzyna.zadlo@bnpparibasfortis.pl

Magdalena Szymańska, BNP Paribas Fortis, menedżer ds. PR
tel.: 22 566 90 42, e-mail: magdalena.szymanska@bnpparibasfortis.pl

Wioleta Dłużewska, Garden of Words
tel. 22 829 85 78 wew. 15, e-mail: w.dluzewska@gardenofwords.pl

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość