Bank zmieniającego się świata

BNP Paribas Fortis promuje kredyt hipoteczny

Jutro rozpoczyna się kampania, w której bank będzie przypominał o swojej ofercie kredytów hipotecznych. Potrwa ona do końca kwietnia i obejmie: telewizję, prasę, radio oraz internet.

Mówiąc „Szukasz kredytu mieszkaniowego, porozmawiaj z nami” zachęcamy klientów do tego, aby odwiedzili nasz oddział i skorzystali z promocyjnej marży. Podkreślamy, że oferujemy kredyt na różnorodne cele i pomagamy w formalnościach – mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w BNP Paribas Fortisie.
To kolejna zintegrowana kampania wykorzystująca różne media, które wzajemnie się wzmacniają i uzupełniają – dodaje.

BNP Paribas Fortis promuje swoją ofertę kredytów hipotecznych zwracając uwagę na ich niższą marżę, kredyt „Rodzina na Swoim”, niższą cenę ubezpieczenia nieruchomości, a także inne promocje. Koncepcja kreatywna kampanii oparta została o motyw kartonowych pudeł, w których „rozgrywa się przeprowadzka”. Ważnym elementem spotu jest energiczna muzyka; wykorzystany w nim został utwór angielskiej artystki VV Brown „Leave”, który był już hitem w Anglii i Francji.
Przeprowadzka do nowego mieszkania to ważny i przyjemny moment. Te pozytywne emocje chcieliśmy oddać w spocie, w czym na pewno bardzo pomogła muzyka – dodaje Katarzyna Wojniak.

Kampania rozpocznie się 26 marca serią spotów telewizyjnych w stacjach ogólnopolskich (TVN, TVP, Polsat), a także kanałach tematycznych i niszowych (m.in. Discovery i Animal Planet). W drugim tygodniu kwietnia kampania zostanie wzmocniona o kolejne kanały - radio (stacje ogólnopolskie i lokalne) oraz prasę (dzienniki, tygodniki opinii oraz miesięczniki wnętrzarskie). W kwietniu pojawią się także reklamy w portalach internetowych, a na przełomie kwietnia i maja spoty reklamowe będą wyświetlane w kinach.

Poza wykorzystaniem mediów, w ramach kampanii przeprowadzone zostaną akcje specjalne. Jedna z nich obejmie promocję w sieciach kin. Klienci kin Cinema City i Helios otrzymają bilet w specjalnej okładce, na której znajdzie się informacja o ofercie hipotecznej BNP Paribas Fortis i która będzie uprawniała do odebrania prezentu w jednym z oddziałów. Dodatkowo, w dniach 12-16 kwietnia we wszystkich oddziałach banku odbędą się tzw. „Dni Otwarte”, podczas których klienci będą mogli skorzystać z dodatkowych promocji związanych z kredytem hipotecznym. W pierwszym „Dniu Otwartym” reklama prasowa ukaże się w gazecie „Metro”; tego dnia kolporterzy będą dystrybuować gazetę w pobliżu oddziałów i zachęcać do ich odwiedzenia.

Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:CIA. Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona dla BNP Paribas we Francji przez agencję Publicis i zaadaptowana na potrzeby polskiej kampanii przez agencję Saatchi & Saatchi.


Więcej informacji:

Katarzyna Żądło
rzecznik prasowy
BNP Paribas Fortis
22 566 90 40
603 81 09 92

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość