Bank zmieniającego się świata

Kampania promująca kredyty dla przedsiębiorstw

BNP Paribas Fortis jako pierwszy bank po okresie stagnacji na rynku, informuje szeroko o programie kredytowania polskich przedsiębiorstw. Kampania pod hasłem: „Mamy 2 miliardy złotych na kredyty dla firm” trwa od 8 lutego do 14 marca.

- To nasza druga kampania pod marką BNP Paribas Fortis, ale pierwsza skierowana do przedsiębiorstw – mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej linii biznesowych. – W przekazie reklamowym podkreślamy, że warto myśleć o rozwoju biznesu we współpracy z BNP Paribas Fortisem. Mamy wieloletnie doświadczenie na polskim rynku w obsłudze przedsiębiorstw, teraz dodatkowo wzmocnione kompetencjami grupy BNP Paribas. Wracając na rynek i dając wyraźny sygnał, że finansujemy przedsiębiorstwa, łączymy w kampanii przekaz wizerunkowy z przekazem produktowym – dodaje.

Jako główne media kampanii zostały wybrane: prasa – Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Polska The Times, dzienniki regionalne oraz Internet – zarówno serwisy ekonomiczno-finansowe, jak i portale. Media wspierajace to radio (Trójka, Radio PiN oraz Tok FM) i telewizje TVN 24 i TVN CNBC.
Wyboru mediów dokonał dom mediowy mediaedge:cia oraz agencja sales & more (Internet).

Kreakcje reklamowe przygotowała agencja Communication Unlimited. Używane są 4 layouty z przekazem skierowanym do różnej wielkości firm obecnych na rynku, ponieważ program kredytowy dotyczy zarówno sektora MŚP, jak i dużych przedsiębiorstw i korporacji. Kreacje prezentują przedstawicieli różnych zawodów, ludzi z pasją, dla których praca jest wyzwaniem i przyjemnością, a BNP Paribas Fortis stabilnym, solidnym i wiarygodnym partnerem w rozwoju biznesu.
Agencja Communication Unlimited przygotowała koncept, stworzyła kreację, w tym spot radiowy oraz zrealizowała kampanię w prasie i na nośnikach BTL dla oddziałów banku.

Reklama zwraca również uwagę na najważniejsze produkty oferowane firmom przez BNP Paribas Fortis: finansowanie bieżącej działalności i inwestycji, bankowość transakcyjną czyli cash management, finansowanie handlu, leasing i produkty rynków finansowych.



Więcej informacji:

Katarzyna Żądło
rzecznik prasowy
BNP Paribas Fortis
22 566 90 40
603 81 09 92

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość