Bank zmieniającego się świata

Rusza rebranding Fortis Banku Polska SA

W ciągu miesiąca na większości placówek Fortis Banku i dawnego Dominet Banku pojawi się nowe oznakowanie: BNP Paribas Fortis. Rebrandingowi będzie towarzyszyła kampania wizerunkowa i produktowa.

Formalno–prawna nazwa banku to nadal Fortis Bank Polska SA. Natomiast jego rebranding to następstwo zmian w strukturze właścicielskiej. W maju tego roku – poprzez swojego głównego akcjonariusza Fortis Bank Belgia – polski Fortis Bank stał się częścią grupy BNP Paribas.

Do listopada sieć placówek naszego banku zostanie oznaczona nowym logo: BNP Paribas Fortis – mówi Monika Brudło, dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Fortis Banku Polska. – Równolegle będziemy prowadzić działania komunikacyjne we wszystkich kluczowych kanałach.

Logo BNP Paribas Fortis wprowadzane jest stopniowo w komunikacji z klientami. W czerwcu tego roku otrzymali oni listy, z których dowiedzieli się, że ich bank dołączył do grupy BNP Paribas. Nowe oznakowanie zaprezentowane zostało w korespondencji do klientów wysłanej w sierpniu. W tym samym czasie pojawiło się ono na wyciągach, drukach operacyjnych, jak i materiałach promocyjnych dostępnych w oddziałach.

Tak zwane „logo hybrydowe” to rozwiązanie przyjęte już wcześniej w Belgii. Bazujemy na znajomości marki Fortis, a jednocześnie budujemy świadomość marki naszego nowego właściciela – instytucji rozpoznawanej w Europie i na świecie – mówi Monika Brudło.

Na początku października odświeżony został wygląd strony internetowej banku (jej stylistyka została dostosowana do standardów obowiązujących w całej grupie BNP Paribas), a jej adres zmienił się na: www.bnpparibasfortis.pl (aktualny adres będzie działał jako alias jeszcze przez rok). Analogiczne, wizualne zmiany objęły systemy bankowości internetowej Pl@net i BiznesPl@net.

W końcowych dniach miesiąca bank rozpocznie kampanię wizerunkową. Pierwszym jej etapem będzie kampania prasowa, w której będzie on mówił o swojej obecności w europejskiej grupie BNP Paribas. Międzynarodowa, globalna kreacja do tej kampanii została przygotowana przez francuską agencję SEENK. Zaadaptowaniem jej na rynek polski zajęła się agencja Saatch&Saatchi.

Saatch&Saatchi zaangażowana została również w przygotowanie kolejnego etapu kampanii wizerunkowej (początek listopada), w ramach której marka BNP Paribas Fortis pojawi się dodatkowo w telewizji i Internecie i będzie informowała o nowym depozycie. O obecność Fortis Banku Polska w Internecie zadbała agencja Sales & More. Za media plan do całej kampanii odpowiedzialny był dom mediowy Mediaedge: cia.


Więcej informacji:

Waldemar Leszczyński
rzecznik prasowy
Fortis Bank Polska
0 22 566 90 41

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość