Bank zmieniającego się świata

Davis Cup by BNP PARIBAS w Szczecinie

17-19 lipca br. w Azoty Arenie w Szczecinie zostanie rozegrany mecz tenisa ziemnego między Polską a Ukrainą. Spotkanie drugiej rundy Grupy I Strefy Euro-Afrykańskiej odbędzie się w ramach pucharu Davis Cup by BNP Paribas.

Polscy tenisiści, w składzie: Jerzy Janowicz, Łukasz Kubot, Marcin Matkowski i Kamil Majchrzak, prowadzeni przez kapitana Radosława Szymanika wystąpią w meczu o Puchar Davisa przeciwko Ukrainie.

Drużyna ukraińska pojawi się w Szczecinie ze swoimi najlepszymi singlistami: Serhijem Stachowskim, Ołeksandrem Dołgopołowem, Denis Mołczanow (238.) i Władysław Mafanow.

Awans do baraży o Grupę Światową (12-14 września) osiągnie zespół, który zdobędzie trzy punkty. Rywala zwycięzcy wskaże losowanie. W przypadku porażki Polacy mają już zapewnione pozostanie w Grupie I Strefy Euro-Afrykańskiej, natomiast Ukraińcy będą jeszcze musieli bronić się przed spadkiem do Grupy II.

Grupa BNP Paribas związana jest z tenisem już od 42 lat, stając się największym na świecie sponsorem tego sportu. Od 2001 roku BNP Paribas jako sponsor tytularny wspiera Puchar Davisa – największe międzynarodowe zawody tenisowe drużyn męskich. W 2002 roku stał się ich głównym sponsorem.

Więcej informacji na temat Davis Cup by BNP Paribas na stronie www.daviscup.pzt.pl

 

BNP Paribas i tenis to dużo więcej niż sponsoring – to trwały element budujący wizerunek marki BNP Paribas na całym świecie i prawdziwa pasja do sportu, który stał się częścią tożsamości marki. 

BNP Paribas jest największym sponsorem tenisa na świecie już od 42 lat. Związek BNP Paribas z tenisem zaczął się przypadkiem. W roku 1973 Francuska Federacja Tenisowa zamierzała zbudować loże dla honorowych gości turnieju wielkoszlemowego Rolanda Garrosa. Zwróciła się do BNP o wsparcie finansowe tego projektu, w zamian oferując zamieszczenie logo BNP na banerach wokół kortów. Dziś możemy je oglądać na kortach zarówno wielkiego, jak i małego formatu. W sumie na całym świecie logo BNP Paribas pojawia się na ponad 40 kilometrach banerów wokół kortów – zarówno przy okazji turniejów wielkoszlemowych, jak i w szkółkach tenisowych czy rodzinnych klubach. Wieloletnia więź łącząca BNP Paribas z tenisem ma duże znaczenie dla budowania wizerunku grupy. Na tyle silne, że posługuje ona się hasłem „We are tennis”. Wynika to z faktu, iż Grupa angażuje się w rozwój tenisa jako dyscypliny sportowej i to na wszystkich poziomach: rozgrywek profesjonalnych, takich jak Roland Garros, BNP Paribas Masters, Fed Cup by BNP Paribas i Davis Cup by BNP Paribas, rozgrywek amatorskich i juniorów (Junior Davis Cup and Junior Fed Cup by BNP Paribas) oraz tenisistów niepełnosprawnych (NECWorld Tour, Invacare World Team Cup). Efektem działań promocyjnych jest również informacyjno-społecznościowy portal www.wearetennis.com

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość