Bank zmieniającego się świata

Bank BGŻ BNP Paribas ponownie w czołówce rankingu Newsweek’a

Bank BGŻ BNP Paribas* zajął 2. miejsce w kategorii głównej rankingu Przyjazny Bank Newsweeka – „Bank dla Kowalskiego", a także 3. miejsce w kategorii „Banki w Internecie”.

Jesteśmy znowu na podium! Cieszymy się, że w tegorocznej edycji rankingu tygodnika Newsweek, wskazującego najbardziej przyjazne instytucje na polskim rynku bankowym, nasz bank ponownie znalazł się wśród zwycięzców, tym razem zajmując 2. miejsce w kategorii głównej rankingu. Jest to dla nas szczególnie ważne wyróżnienie, ponieważ byliśmy oceniani w trakcie łączenia się Banku BGŻ z BNP Paribas Bankiem Polska. Pomimo procesu fuzji udało nam się utrzymać wysoką jakość obsługi, za co dziękuję szczególnie pracownikom oddziałów, którzy każdego dnia pracują z naszymi klientami – powiedział Francois Benaroya, wiceprezes Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas.

Połączenie prawne Banku BGŻ z BNP Paribas Bankiem Polska nastąpiło 30 kwietnia 2015 roku. Pod koniec czerwca miał miejsce rebranding – klienci zobaczyli ponad 600 placówek w nowej odsłonie.

Chciałbym pogratulować wszystkim pracownikom oddziałów, którzy swoim zaangażowaniem udowodnili, że nawet w czasie dużych zmian organizacyjnych, przez które przechodził nasz Bank, potrafią utrzymać jakość obsługi klienta na najwyższym poziomie i pokonać konkurencję – powiedział Tomasz Zyśko, dyrektor zarządzający Pionu Sprzedaży w Banku BGŻ BNP Paribas. W 2014 roku Bank BGŻ znalazł się na pierwszej pozycji w głównej kategorii „Bank dla Kowalskiego”. – Stawiamy na jakość obsługi. Nie zapominamy, że zawsze i wszędzie najważniejszy jest klient. To bardzo budujące, że rynek docenia naszą pracę – dodaje Joanna Jabłońska-Białowąs, dyrektor Departamentu Zarządzania Jakością w Banku BGŻ BNP Paribas.

Ranking „Przyjazny Bank Newsweek’a” jest najważniejszym rankingiem banków detalicznych w Polsce.

Ranking przygotowany został przez tygodnik Newsweek, we współpracy z firmą badawczą Millward Brown. Audytorzy, którzy wcielili się w rolę Tajemniczych Klientów, od maja do lipca 2015 roku odwiedzili ponad 300 placówek bankowych w całej Polsce, a także kontaktowali się z bankami przez Internet i telefon.

 Banki oceniano w czterech kategoriach: „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w Internecie”, „Bankowość hipoteczna” oraz „Bankowość Mobilna”. O pozycji banku w danej kategorii decydowała suma ocen audytorów.

* Dotyczy badań przeprowadzonych w maju i czerwcu w placówkach dawnego BGŻ

 

***

O Banku BGŻ BNP Paribas

 

Bank BGŻ BNP Paribas jest bankiem uniwersalnym, notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Bank oferuje klientom indywidualnym produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz szeroką gamę kredytów, natomiast przedsiębiorstwom (mikro, MŚP i korporacjom) dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku polskim i międzynarodowym. Bank kieruje swoje usługi również do przedsiębiorstw z sektora rolno-spożywczego. Specjalizuje się w finansowaniu rolnictwa, gospodarki żywnościowej oraz infrastruktury regionalnej. Klientom segmentu bankowości prywatnej Bank proponuje kompleksową ofertę w zakresie ochrony, optymalizacji i pomnażania majątku. Klienci Banku mogą również korzystać z usługi doradztwa inwestycyjnego. Jego misją jest oferowanie w sposób odpowiedzialny nowatorskich rozwiązań finansowych, które pomogą klientom zmienić ich świat i będą wspierać lokalną gospodarkę. Bank BGŻ BNP Paribas jest częścią wiodącej międzynarodowej grupy bankowej BNP Paribas.

 

O BNP Paribas

 

Grupa BNP Paribas jest obecna w 75 krajach i zatrudnia ponad 187 tys. pracowników, z czego ponad 146 tys. w Europie. Grupa prowadzi działalność w dwóch kluczowych obszarach: Bankowość Detaliczna i Usługi (Retail Banking & Services), w skład którego wchodzą Rynki Macierzyste (Domestic Markets) i Międzynarodowe Usługi Finansowe (International Financial Services) oraz Bankowość Korporacyjna i Instytucjonalna (Corporate & Institutional Banking). W Europie, Grupa działa na czterech rynkach macierzystych (Belgia, Francja, Włochy, Luksemburg), jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich (BNP Paribas Personal Finance). Grupa BNP Paribas rozwija swój model zintegrowanej bankowości detalicznej w krajach basenu Morza Śródziemnego, w Turcji, Europie Wschodniej i poprzez rozbudowaną sieć placówek w zachodniej części Stanów Zjednoczonych. W obszarze Bankowości Korporacyjnej i Instytucjonalnej (Corporate & Institutional Banking) oraz Międzynarodowych Usług Finansowych (International Financial Services) BNP Paribas plasuje się również na czołowych miejscach w Europie, ma silną pozycję w Ameryce Północnej i Południowej, a także notuje szybki rozwój swoich spółek w rejonie Azji i Pacyfiku.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość