BGŻ BNP Paribas promuje kredyt Biznes Lider
W Banku BGŻ BNP Paribas trwa kampania marketingowa kredytu Biznes Lider, skierowanego do klientów firmowych. Głównym przekazem kampanii jest brak prowizji, szybka decyzja kredytowa i minimum formalności.
Kampania, która potrwa do końca października br., obejmuje radio, prasę i Internet. Na jej potrzeby zostały przygotowane ulotki i plakaty, a gadżetem kampanii jest chińskie ciasteczko z wróżbą. W materiałach został wykorzystany motyw kuchni chińskiej. Bank stworzył przepis na najlepszy kredyt dla przedsiębiorców, który jest szybki, tani i lubiany, podobnie jak kuchnia chińska.
Kredyt Biznes Lider może być przeznaczony na finansowanie bieżącej działalności przedsiębiorstwa, inwestycji lub okazji rynkowej wymagającej szybkiego działania. Kredyt dostępny jest bez prowizji w wysokości do 250 tys. zł, z marżą już od 5 proc. (dotyczy kredytów powyżej 50 tys. zł). Decyzja kredytowa podejmowana jest nawet w 24 godziny, a finansowanie uruchamiane jest już w 48 godzin w całej kwocie na rachunku bieżącym.
– Tworząc ofertę dokładamy starań, by odpowiadała ona na potrzeby naszych klientów. Wiemy, że szczególnie dla przedsiębiorców ważne jest, by kredyt był dostępny- zarówno pod względem ceny, jak i szybkości obsługi. Dlatego w naszej najnowszej kampanii promujemy Kredyt Biznes Lider, który klienci mogą otrzymać w każdym oddziale naszego banku w ciągu 24 godzin – powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej i Strategii Marki w BGŻ BNP Paribas.
Podstawowe informacje o kampanii:
Czas trwania: od 28 września do 31 października 2015 r.
Strategie mediowa zakłada obecność w radio, prasie (ogólnopolskie tygodniki, pisma branżowe oraz prasa lokalna) oraz online.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Alternatywne formaty