Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczyna sezon świąteczny w bankach
W najnowszej kampanii reklamowej Bank BGŻ BNP Paribas promuje kredyt gotówkowy, który daje możliwość uzyskania zwrotu 20 proc. zapłaconych odsetek.
Spot reklamowy promujący kredyt przygotowany jest w świątecznej konwencji. Główni bohaterowie Michelle i Michał, znani już widzom z wcześniejszych reklam banku, przypominają o zbliżających się Świętach Bożego Narodzenia. Zachęcają do wzięcia kredytu, który może być przeznaczony np. na sfinansowanie przygotowań świątecznych czy po prostu wymarzonych prezentów.
Kampanii towarzyszą nietypowe działania marketingowe. W 56 miastach w całej Polsce na gości będzie czekała ogromna śnieżna kula symbolizująca motyw przewodni kampanii reklamowej. Ponadto, będzie można odwiedzić domek Mikołaja, wziąć udział w licznych konkursach i napić się gorącej czekolady.
- Mamy nadzieję, że nasza najnowsza kampania wprowadzi widzów w świąteczny nastrój. Zdajemy sobie sprawę, że zbliżający się czas oznacza rosnące wydatki związane ze świątecznymi przyjęciami czy prezentami gwiazdkowymi. Dlatego przypominamy o naszym kredycie - powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej i Strategii Marki w Banku BGŻ BNP Paribas. Zadbaliśmy również o to, aby w naszych oddziałach można było poczuć atmosferę świąt. Przygotowaliśmy liczne niespodzianki dla odwiedzających nas w tym czasie klientów - dodała M. Nycz.
Świąteczny Kredyt Gotówkowy z ubezpieczeniem może być udzielony nawet w wysokości 150 tys. zł, a okres kredytowania wynosi nawet 84 miesiące. Bank gwarantuje niezmienność raty osobom, które utrzymają ubezpieczenie w całym okresie kredytowania.
Warunkiem uzyskania premii w postaci zwrotu 20 proc. odsetek jest skorzystanie z propozycji Banku do 31 grudnia 2015 r. i terminowa spłata rat. Premia wypłacona będzie po każdych 12 miesiącach spłaty kredytu, a w przypadku, gdy okres kredytowania nie jest wielokrotnością 12, to premia zostanie wypłacona na koniec spłaty kredytu za pozostałą liczbę miesięcy. Maksymalna kwota premii to 760 zł w roku kalendarzowym.
Podstawowe informacje o kampanii:
Czas trwania: od 9 listopada do 13 grudnia 2015 r.
Narzędzia:
TV: 30’’ spot w stacjach telewizyjnych.
Radio: 30” spot w stacjach radiowych.
Kino: Reklama przed filmem „Listy do M2”.
Dodatkowo kampania obejmuje silne wsparcie w Internecie oraz w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube).
Wsparcie: dedykowane plakaty i ulotki.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Alternatywne formaty