Bank zmieniającego się świata

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczyna sezon świąteczny w bankach

W najnowszej kampanii reklamowej Bank BGŻ BNP Paribas promuje kredyt gotówkowy, który daje możliwość uzyskania zwrotu 20 proc. zapłaconych odsetek.

Spot reklamowy promujący kredyt przygotowany jest w świątecznej konwencji. Główni bohaterowie Michelle i Michał, znani już widzom z wcześniejszych reklam banku, przypominają o zbliżających się Świętach Bożego Narodzenia. Zachęcają do wzięcia kredytu, który może być przeznaczony np. na sfinansowanie przygotowań świątecznych czy po prostu wymarzonych prezentów.

Kampanii towarzyszą nietypowe działania marketingowe. W 56 miastach w całej Polsce na gości będzie czekała ogromna śnieżna kula symbolizująca motyw przewodni kampanii reklamowej. Ponadto, będzie można odwiedzić domek Mikołaja, wziąć udział w licznych konkursach i napić się gorącej czekolady.

- Mamy nadzieję, że nasza najnowsza kampania wprowadzi widzów w świąteczny nastrój. Zdajemy sobie sprawę, że zbliżający się czas oznacza rosnące wydatki związane ze świątecznymi przyjęciami czy prezentami gwiazdkowymi. Dlatego przypominamy o naszym kredycie - powiedziała Małgorzata Nycz, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej i Strategii Marki w Banku BGŻ BNP Paribas. Zadbaliśmy również o to, aby w naszych oddziałach można było poczuć atmosferę świąt. Przygotowaliśmy liczne niespodzianki dla odwiedzających nas w tym czasie klientów - dodała M. Nycz.

Świąteczny Kredyt Gotówkowy z ubezpieczeniem może być udzielony nawet w wysokości 150 tys. zł, a okres kredytowania wynosi nawet 84 miesiące. Bank gwarantuje niezmienność raty osobom, które utrzymają ubezpieczenie w całym okresie kredytowania.

Warunkiem uzyskania premii w postaci zwrotu 20 proc. odsetek jest skorzystanie z propozycji Banku do 31 grudnia 2015 r. i terminowa spłata rat. Premia wypłacona będzie po każdych 12 miesiącach spłaty kredytu, a w przypadku, gdy okres kredytowania nie jest wielokrotnością 12, to premia zostanie wypłacona na koniec spłaty kredytu za pozostałą liczbę miesięcy. Maksymalna kwota premii to 760 zł w roku kalendarzowym.

Podstawowe informacje o kampanii:

Czas trwania: od 9 listopada do 13 grudnia 2015 r.

Narzędzia:
TV: 30’’ spot w stacjach telewizyjnych.
Radio: 30” spot w stacjach radiowych.
Kino: Reklama przed filmem „Listy do M2”.
Dodatkowo kampania obejmuje silne wsparcie w  Internecie oraz w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube).
Wsparcie: dedykowane plakaty i ulotki.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość