Trzy nagrody dla BNP Paribas Cash Management
BNP Paribas Cash Management otrzymał trzy nagrody przyznawane przez Treasury Management International (TMI) na dorocznej gali wręczenia wyróżnień za innowacje i doskonałość w zarządzaniu środkami pieniężnymi oraz ryzykiem.
Mocne strony działalności banku w obszarze zarządzania środkami pieniężnymi w rozumieniu znajomości branży i szytych na miarę wysokiej jakości rozwiązań zdobyły uznanie TMI. Nagrody zostały przyznane w następujących kategoriach:
- Global Bank of the Year for Payments &Collections (Globalny Bank Roku w obszarze płatności i inkasa)
- Best Bank Europe for Cash & Liquidity Management (Najlepszy Bank Europejski w obszarze zarządzania środkami pieniężnymi i płynnością)
- Best Bank Europe for Payments & Collections (Najlepszy Bank Europejski w obszarze płatności i inkasa)
- Jesteśmy bardzo dumni z otrzymanych nagród i uznania ze strony TMI. Podkreśla to nasze mocne strony w obszarze zarządzania środkami pieniężnymi w zakresie jakości usług, ale również w odniesieniu do solidności naszej sieci placówek w Europie i na świecie, a także zdolności do wprowadzania innowacji w przestrzeni cyfrowej – powiedział Pierre Fersztand, dyrektor generalny Cash Management w BNP Paribas. Zarządzanie płynnością w warunkach niskich stóp, nowych rodzajów ryzyka, zapotrzebowania na wachlarz e-rozwiązań oraz wpływu regulacji, to kluczowe problemy naszych klientów, którymi się zajmujemy poprzez zapewnienie wydajniejszych i bardziej przejrzystych rozwiązań - dodał P. Fersztand.
Przyznane nagrody umacniają pozycję banku jako lidera w obszarze zarządzania środkami pieniężnymi. Pod koniec ubiegłego roku, BNP Paribas Cash Management został także uznany jednym z najlepszych banków w Europie w badaniu Euromoney Cash Management Survey 2015, którego wyniki opublikowane zostały w październiku. Bank zajmuje 4 miejsce na świecie, 2 w Europie Zachodniej a 1 we Francji, Włoszech i Belgii.
Jako jeden z największych banków europejskich, BNP Paribas zapewnia doradztwo i potencjał operacyjny ponad 40 000 klientom korporacyjnym z różnych branż na całym świecie.
Alternatywne formaty