Fed Cup by BNP Paribas w Inowrocławiu
16 - 17 kwietnia 2016 roku w Hali Widowiskowo-Sportowej OSiR w Inowrocławiu odbędzie się mecz tenisowy pomiędzy Polską i Tajwanem. Będzie to mecz Grupy Światowej II w ramach rozgrywek Fed Cup by BNP Paribas.
Dla polskich tenisistek mecz jest szczególnie ważny, ponieważ zadecyduje o pozostaniu jednej z drużyn w przyszłym sezonie w Grupie Światowej II.
– Tenis stanowi dla naszego Banku trwały element budujący wizerunek marki. Jako sponsor tej dyscypliny sportu chcemy mieć swój wkład w jej popularyzację – powiedział Karol Kamas, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ BNP Paribas.Tym razem kibiców zapraszamy do Inowrocławia, gdzie tenisistki przez dwa dni dostarczą nam wielu pozytywnych emocji – dodał K. Kamas.
Od 2005 roku BNP Paribas jest sponsorem tytularnym Fed Cup by BNP Paribas - kobiecego odpowiednika Davis Cup by BNP Paribas. Historia Pucharu Federacji liczy 51 lat. Po raz pierwszy rozgrywki odbyły się w 1963 roku celem uczczenia 50. rocznicy powstania Międzynarodowej Federacji Tenisowej (ITF).
BNP Paribas - We are tennis
Grupa BNP Paribas jest największym sponsorem tenisa na świecie już od ponad 42 lat. Związek BNP Paribas i tenisa to dużo więcej niż sponsoring – to trwały element budujący wizerunek marki na całym świecie i prawdziwa pasja do sportu, który stał się częścią tożsamości marki grupy.
W roku 1973 Francuska Federacja Tenisowa zamierzała zbudować loże dla honorowych gości turnieju wielkoszlemowego Rolanda Garrosa. Zwróciła się do BNP o wsparcie finansowe tego projektu, w zamian oferując zamieszczenie logo BNP na banerach wokół kortów. Dziś możemy je oglądać na kortach zarówno wielkiego, jak i małego formatu. W sumie na całym świecie logo BNP Paribas pojawia się na ponad 40 kilometrach banerów wokół kortów – zarówno przy okazji turniejów wielkoszlemowych, jak i w szkółkach tenisowych czy rodzinnych klubach.
Ta długotrwała więź BNP Paribas z tenisem miała duże znaczenie dla budowania wizerunku Grupy BNP Paribas. Bank posługuje się hasłem „We are tennis” – Tenis to my. Wynika to z faktu, że grupa angażuje się w rozwój tenisa, jako dyscypliny sportowej i to na wszystkich poziomach: rozgrywek profesjonalnych, , rozgrywek amatorskich i juniorów oraz tenisistów niepełnosprawnych. Efektem działań promocyjnych jest również informacyjno-społecznościowy portal www.wearetennis.com.
Alternatywne formaty