Bank zmieniającego się świata

Ograniczony dostęp do bankowości elektronicznej w BGŻ BNP Paribas

Jutro, tj. 10 listopada, oddziały Banku BGŻ BNP Paribas zostaną zamknięte o godz. 14.00, a bankowość elektroniczna  i telefoniczna, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych  zostanie wyłączona o godz. 18.00. Planowane przelewy najlepiej zrealizować, jak najszybciej. Transakcje kartami płatniczymi – zarówno płatności w sklepach, jak i wypłaty z bankomatów – będą obsługiwane na bieżąco.

Przerwa w dostępie do bankowości elektronicznej związana jest finałem fuzji operacyjnej, czyli scalenia i ujednolicenia obsługi połączonych wcześniej Banków BGŻ i BNP Paribas Banku Polska. Dzięki wprowadzonym zmianom Bank uprości i całkowicie ujednolici obsługę wszystkich klientów.  

Bank przypomina klientom:

  • Oddziały Banku: w czwartek 10 listopada 2016 oddziały Banku BGŻ BNP Paribas zostaną zamknięte wcześniej, o godz. 14.00.
  • Systemy bankowości elektronicznej, telefonicznej i mobilnej 10 listopada 2016 o godz. 18.00 zostaną wyłączone. Ponowne ich uruchomienie zaplanowane jest na 14 listopada, godz. 8.00. Od tej pory wszyscy klienci będą korzystać z systemu Pl@net.
  • Z uwagi na ograniczenie pracy oddziałów i bankowości elektronicznej zlecenia przelewów, w tym do ZUS, powinny zostać dokonane odpowiednio wcześniej, najlepiej do 9 listopada.
  • Podczas długiego weekendu nie będzie możliwości sprawdzenia w bankomatach salda uwzględniającego transakcje zawarte w trakcie weekendu migracyjnego.
  • Ograniczona będzie funkcjonalność infolinii - klient nie zrealizuje operacji na rachunku, ale w razie potrzeby może zablokować kartę i uzyskać też informację o ofercie.
  • Płatności kartą będą w pełni dostępne (zarówno w zakresie transakcji bezgotówkowych, jak i wypłat z bankomatów) – klienci mają zapewniony dostęp do gotówki.

Bank uruchomił dodatkową infolinię 22 548 29 35, gdzie udzielane są odpowiedzi na pytania związane z łączeniem systemów. Podczas weekendu 10-14 listopada oraz tuż po nim wzmocniona zostanie również obsada centrum telefonicznego, dostępnego pod standardowym numerem 801 321 123 lub +48 22 566 99 99 (dla połączeń z zagranicy) – koszt połączenia wg stawek operatora.

Ujednolicenie systemów bankowych zapewni nie tylko efektywniejsze, ale i bezpieczniejsze ich funkcjonowanie. Bank zwraca uwagę, by jak zawsze, zachować ostrożność i nie reagować np. na e-maile czy SMS-y, zachęcające m.in. do podawania danych logowania do systemów bankowych. Bank nigdy nie wysyła do klientów korespondencji elektronicznej, w której prosi o podanie danych potrzebnych do logowania czy przekazywania haseł autoryzacyjnych do transakcji.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość