Bank zmieniającego się świata

Kredyt gotówkowy Happy End w Banku BGŻ BNP Paribas

24 lutego startuje ogólnopolska kampania reklamowa promująca kredyt gotówkowy z oprocentowaniem 4,4 proc. w skali roku oraz z ostatnim rokiem bez odsetek. Działania reklamowe będą obejmować telewizję, radio, Internet, kina i materiały BTL.

Najnowsza kampania Banku BGŻ BNP Paribas zachęca do skorzystania z oferty kredytu gotówkowego z ostatnim rokiem bez odsetek. Propozycja Banku umożliwia finansowanie różnego rodzaju planów i wydatków. Kredyt gotówkowy HAPPY END możne być udzielony nawet w wysokości 30 tys. zł, a okres kredytowania może wynieść do 5 lat.

W naszych spotach odwołujemy się do sytuacji bliskiej większości osób, kiedy to odkładamy realizację różnych planów do momentu aż odłożyć ich już się nie da. Naszym klientom doradzamy, że lepiej takie decyzje podjąć zawczasu, nie działając pod presją Ostatecznej Ostateczności - warto wziąć kredyt właśnie teraz, kiedy bank oferuje go w promocji. W zmieniającym się świecie ludzie nie muszą czekać z realizacją planów, ponieważ Bank BGŻ BNP Paribas ma dla nich kredyt gotówkowy „happy end” - z ostatnim rokiem bez odsetek – powiedział Piotr Machel, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas. – Jest to pierwsza w tym roku kampania zakrojona na tak szeroką skalę i potrwa do 9 kwietnia. Mamy nadzieję, że ta propozycja spotka się z dużym zainteresowaniem naszych obecnych i przyszłych klientów – dodał Piotr Machel.

Na potrzeby kampanii powstały trzy warianty spotów – 15”, 30” i 45”.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Za działania online odpowiada DDB Tribal, a za planowanie i zakup mediów internetowych Sales@More.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość