Bank zmieniającego się świata

Wspierajmy sąsiedzki biznes razem z Bankiem BGŻ BNP Paribas

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął po raz drugi ogólnopolską kampanię "Wspierajmy Sąsiedzki Biznes". Bank zachęca do korzystania z produktów i usług oferowanych przez lokalnych przedsiębiorców. Ambasadorem tegorocznej akcji jest Robert Makłowicz.

 Celem naszej akcji jest wspieranie lokalnego handlu i promocja usług firm, które prowadzą swoją działalność w naszym sąsiedztwie – w pobliżu miejsca zamieszkania, pracy itd. W ubiegłorocznej edycji akcji "Wspierajmy Sąsiedzki Biznes" udział wzięło blisko 7 500 firm, w ponad 900 miejscowościach w całej Polsce. Akcja spotkała się z dużym uznaniem wśród małych przedsiębiorców, dlatego chcemy ją powtarzać. Liczymy, że w tym roku o akcji dowie się jeszcze więcej lokalnych przedsiębiorców oraz konsumentów. Razem udowodnimy, że małe biznesy w naszych miejscowościach są dla wszystkich bardzo ważne, budują lokalną społeczność, dlatego warto je wspierać – powiedział Michał Ślusarek, dyrektor Zarządzający Pionu Klientów Detalicznych i Biznesowych w Banku BGŻ BNP Paribas.

Właściciele firm mogą do 28 maja dokonać rejestracji i przedstawić swoją specjalną ofertę na stronie www.sasiedzkibiznes.pl. Punktem kulminacyjnym akcji będzie Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu, który rozpocznie się 29 maja i potrwa do 2 czerwca. W tym czasie Bank BGŻ BNP Paribas będzie promował wśród konsumentów robienie zakupów i korzystanie z usług lokalnych firm. Na stronie www.sasiedzkibiznes.pl, konsumenci zachęceni udziałem w Tygodniu Sąsiedzkiego Biznesu będą mogli wyszukać w swojej okolicy firmy biorące udział w wydarzeniu i dowiedzieć się więcej o ofercie przygotowanej specjalnie dla nich na ten czas.

Dodatkowym wsparciem promocji partnerów akcji i ich oferty ze strony Banku BGŻ BNP Paribas będą materiały marketingowe, którymi przedsiębiorcy mogą oznaczyć swoje sklepy lub punkty usługowe oraz promocja wydarzenia "Wspierajmy Sąsiedzki Biznes" w mediach.

Bank BGŻ BNP Paribas również przygotował specjalną ofertę produktową. Dla wszystkich małych przedsiębiorców Bank oferuje Kredyt w rachunku bieżącym - Ekspres Linia i Kredyt Gotówkowy dla Firm Biznes Lider z prowizją przygotowawczą 0 proc. Dodatkowo, w ofercie jest  rachunek firmowy, terminal POS i leasing – na atrakcyjnych warunkach cenowych.

Kampania marketingowa będzie prowadzona jednocześnie w radiu, Internecie, w mediach społecznościowych, lokalnej prasie i outdorze.

Ponadto, Bank jest organizatorem Akademii Sąsiedzkiego Biznesu, czyli cyklu 18 darmowych szkoleń, które rozpoczną się 16 maja w Krakowie, a zakończą 28 czerwca w Olsztynie. Warsztaty poprowadzą eksperci Internetowych Rewolucji od Google oraz Sprawny.Marketing. Tematem przewodnim szkolenia będzie „Jak promować własny biznes w Internecie”.

Informacje o akcji znajdują się na dedykowanej stronie www.sasiedzkibiznes.pl

Logotyp dostępny jest tutaj.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość