Bank zmieniającego się świata

Klienci Banku BGŻ BNP Paribas samodzielnie zaktualizują swoje dane

Bank BGŻ BNP Paribas udostępnił klientom możliwość samodzielnej aktualizacji danych w systemie bankowości elektronicznej Pl@net. Klienci Banku mogą złożyć wniosek o zmianę danych dowodu osobistego w zakresie serii, numeru oraz daty upływu terminu ważności dokumentu.  

Konsekwentnie dążymy do tego, aby nasi klienci mieli dostęp do nowoczesnych i wygodnych usług. Udostępnienie możliwości zaktualizowania danych w systemie bankowości elektronicznej Pl@net ograniczy konieczność realizacji tych czynności w oddziale Banku. Pozwoli również zdecydowanie zaoszczędzić czas naszym klientom – mówi Jarosław Mastalerz, menedżer ds. Bankowości Elektronicznej w Banku BGŻ BNP Paribas.To bardzo istotne, ponieważ aktualnie Polacy na dużą skalę wymieniają dowody osobiste. Dbamy o to, aby nasi klienci mogli zaktualizować dane w przystępny sposób, a dzięki konsekwentnemu rozwojowi bankowości elektronicznej Pl@net możemy im to ułatwić – podkreśla Jarosław Mastalerz.

Klienci Banku BGŻ BNP Paribas po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej Pl@net, mogą zdalnie zaktualizować dane w zakresie serii i numeru oraz daty ważności dowodu osobistego. Wystarczy załączyć skan obu stron aktualnego dowodu osobistego oraz podać wymagane dane. W przypadku, kiedy klient nie ma przy sobie skanów może załączyć zdjęcia dokumentu do bankowości elektronicznej Pl@net przy użyciu telefonu komórkowego. Następnie wniosek automatycznie się aktualizuje, a dane po pozytywnej weryfikacji zostają przesyłane do wszystkich systemów Banku. 

W Banku BGŻ BNP Paribas właściciel rachunku może złożyć także dyspozycję zmiany danych osobowych w oddziale oraz przez call center.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość