Bank zmieniającego się świata

Zakupy nie muszą nas tyle kosztować – nowa kampania Banku BGŻ BNP Paribas

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął kampanię reklamową Konta Optymalnego, skierowaną do nowych klientów, które gwarantuje zerowe opłaty za prowadzenie konta, obsługę karty i wypłaty w bankomatach Banku i Planet Cash. W ramach promocji „Zakupy z kontem” nowi posiadacze rachunku mogą liczyć na bon o wartości 150 zł na zakupy do wybranej sieci sklepów.

- Tłem najnowszej kampanii reklamowej Banku BGŻ BNP Paribas są zakupy -  czynność, której każdy z nas doświadcza na co dzień, a także związane z nią emocje i zaskakujące sytuacje, w których uczestniczymy. Są one też ciekawym przykładem zachodzących zmian w dzisiejszych relacjach międzyludzkich. Dlatego zależało nam aby kampania  pokazywała  prawdziwe życie i incydenty z którymi stykamy się podczas robienia zakupów – mówi Piotr Machel, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas. – Darmowe konto to już standard w ofercie naszego Banku, a w zmieniającym się świecie wymagania naszych konsumentów nieustannie rosną. W odpowiedzi na oczekiwania klientów proponujemy wygodniejsze zakupy z naszym kontem oraz dodatkowo oferujemy skorzystanie z kuponów zakupowych, co może znacznie uprzyjemnić codzienne zakupy – podkreśla Piotr Machel. 

Konto Optymalne to brak opłaty za prowadzenie oraz za korzystanie z karty debetowej, a także bezpłatne wypłaty z ponad 2 000 bankomatów BGŻ BNP Paribas i Planet Cash oraz 52 000 zagranicznych bankomatów Grupy BNP Paribas oraz Global Alliance w ponad 50 krajach. 

Każdy, kto do końca czerwca br. założy konto osobiste, następnie zaloguje się bankowości elektronicznej Pl@net oraz przez kolejne 3 miesiące dokona transakcji na min. 300 zł i co najmniej jednego przelewu w Pl@net lub w aplikacji GOmobile ma możliwość uzyskania bonu zakupowego o wartości 50 zł każdego miesiąca (czyli łącznie 150 zł) do wybranej sieci sklepów: H&M, Decathlon lub Biedronka. 

Z promocji Banku BGŻ BNP Paribas mogą skorzystać także klienci, którzy wybierają inne konto z oferty Banku – Konto Maksymalne lub Konto Premium. 

Konto Maksymalne to brak opłat za prowadzenie rachunku i zwolnienie z opłat za kartę przy wykonaniu płatności kartą za zakupy za co najmniej 300 zł miesięcznie oraz darmowe korzystanie ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Z kolei Konto Premium to m.in. bezpłatna dwuwalutowa złota karta debetowa z pakietem ubezpieczeń oraz darmowe przelewy krajowe we wszystkich kanałach obsługi. 

Kampania reklamowa Banku BGŻ BNP Paribas potrwa do 30 czerwca i obejmie telewizję, Internet, Radio, social media oraz różne działania lokalne. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Havas. Za działania online odpowiada Sales & More, a za działania w social mediach Green Parrot. 

Wnioski o założenie konta można składać online na stronie www.bgzbnpparibas.pl lub osobiście w jednym z blisko 500 oddziałów Banku BGŻ BNP Paribas albo pod numerem infolinii 801 321 123 (wyłącznie telefony stacjonarne) lub +48 22 134 00 00 czynnej 24/7 (koszt połączenia wg stawki operatora).

 

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość