Bank BGŻ BNP Paribas nagrodzony złotem w konkursie Power of Content Marketing Awards
Bank BGŻ BNP Paribas otrzymał wyróżnienie w branżowym konkursie Power of Content Marketing Awards! Jury Konkursu, złożone ze specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej, po raz kolejny nagrodziło projekt Banku „AgroKurier – magazyn nowoczesnego rolnika” w kategorii: content marketing – rolnictwo i pokrewne, doceniając magazyn za stworzenie sposobu na pokazanie rolnictwa w nowoczesnym świetle oraz zróżnicowanie treści: od ludzkich historii po praktyczne kalendaria.
„AgroKurier” to autorski projekt Banku BGŻ BNP Paribas, zainicjowany w 2016 r., którego celem jest dostarczanie ciekawych, poszukiwanych i chętnie czytanych informacji pomocnych w prowadzeniu gospodarstw i firm agro. Magazyn dedykowany jest ludziom i sprawom związanym z rolnictwem. Gazeta dystrybuowana jest podczas masowych imprez targowych, w których Bank bierze udział oraz we wszystkich oddziałach Banku BGŻ BNP Paribas.
„AgroKurier” realizowany jest we współpracy z agencją AUDE, od kilku lat przygotowującej projekty odnoszące sukcesy w konkursach custom publishing w Polsce i na świecie (m.in. USA, Niemcy).
Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od 2008 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Laureaci nagradzani są złotym, srebrnym lub brązowym odznaczeniem. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.
Alternatywne formaty