Bank zmieniającego się świata

Bank BGŻ BNP Paribas sponsorem 6. edycji konkursu Papaya Young Directors  

Rozpoczęła się szósta edycja konkursu Papaya Young Directors! To jedyna taka inicjatywa w Europie, która umożliwia młodym twórcom start w branży filmowej i reklamowej. Bank BGŻ BNP Paribas jest partnerem tegorocznej edycji.

Warunkiem przystąpienia do konkursu jest napisanie eksplikacji reżyserskiej przedstawiającej pomysł na film reklamowy. W szóstej edycji konkursu uczestnicy będą tworzyli filmy reklamowe dla dziewięciu marek w dwóch kategoriach. W głównej kategorii konkursu, oprócz Banku BGŻ BNP Paribas są to: Durex, Desperados, Allegro, Decathlon, Nationale-Nederlanden, Coca-Cola i McDonald’s.

W nowej dla konkursu kategorii teledysk – Żywiec z projektem Męskie Granie.

Eksplikacje reżyserskie zostaną ocenione przez przedstawicieli branży reklamowej, filmowej, muzycznej, a przed realizacją swoich filmów finaliści wezmą udział w przygotowanych dla nich warsztatach.

Do rywalizacji mogą zgłosić się osoby pomiędzy 20 a 35 rokiem życia.

Eksplikacje reżyserskie dla głównej kategorii przyjmowane będą od 14 stycznia do 24 lutego 2019 r., a dla kategorii teledysk od 23 marca do 10 kwietnia 2019 r.

Więcej informacji dostępnych jest tutaj.

 

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość