Bank BGŻ BNP Paribas Instytucją Roku 2018
W IV edycji rankingu Instytucja Roku prowadzonego przez portal Mojebankowanie.pl, Bank BGŻ BNP Paribas został uhonorowany statuetkami w dwóch kategoriach: Najlepsza jakość obsługi w placówce – klient detaliczny, Najlepsza infolinia dla firm. Bank otrzymał również wyróżnienie w kategorii Bank Odpowiedzialny Społecznie za strategiczne partnerstwo ze Szlachetną Paczką.
- Dbanie o doświadczenia klientów, z mojego punktu widzenia, jest dzisiaj koniecznością i na to postawiliśmy w naszym Banku. W minionym roku kontynuowaliśmy i rozpoczęliśmy wiele nowych działań skierowanych na klienta. Mam tu na myśli zarówno badania, jak i działania wprowadzone na ich podstawie. Takie zarządzanie głosem klienta ułatwia nam właściwe adresowanie zagadnień do poszczególnych jednostek w Banku, z którymi ustalamy priorytety rozwiązań niezbędnych, aby kluczowe negatywne sygnały nie powtarzały się – mówi Przemek Furlepa, wiceprezes Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas. W naszej pracy trzeba mieć cierpliwość i być konsekwentnym. Silna więź z klientami to obszar, w którym nie ma błyskawicznego wzrostu. Te relacje musimy budować, troszczyć się o nie, nie możemy poddawać się okresowym zmianom nastrojów. Uważam, że tylko jeśli podejdziemy do potrzeb i oczekiwań Klienta z „ludzką twarzą” i będziemy go traktować tak, jak sami chcielibyśmy być tratowani, Klient poczuje się usatysfakcjonowany i będzie do nas wracał – dodaje Przemek Furlepa.
To już czwarty rok, w którym portal MojeBankowanie.pl ocenia jakość obsługi Klienta w bankach, telekomach i firmach ubezpieczeniowych. Cykliczne oceny do rankingu Instytucja Roku 2018, odzwierciedlają rzeczywisty poziom jakości i są gwarancją, że ostateczna nagroda przyznawana jest za utrzymanie wysokiej jakości obsługi przez cały rok.
Alternatywne formaty