Bank BNP Paribas rozstrzygnął przetarg na agencję reklamową
W wyniku przeprowadzonego przetargu Bank BNP Paribas wybrał agencję Publicis Lion jako agencję wiodącą, odpowiedzialną za budowanie strategii komunikacji Banku i towarzyszącym jej produktom zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i biznesowych oraz Opus B jako agencję wspierającą odpowiedzialną za bieżącą obsługę, a także realizację zadań komunikacyjnych dla różnych segmentów biznesowych.
W procesie przetargowym, który rozpoczął się w IV kwartale ubiegłego roku, uczestniczyło kilka agencji reklamowych. Ich zadaniem było przygotowanie strategii komunikacji dla Banku pod nową marką. Wybrane do współpracy agencje wykazały się dużą kreatywnością oraz doskonałym zrozumieniem i wyczuciem potrzeb komunikacyjnych Banku.
- W tym roku przed Bankiem stoją duże wyzwania w szczególności stworzenie i konsekwentne prowadzenie komunikacji dla nowej marki, wychodzącej poza standardy kategorii, zaskakującej i poruszającej ważne tematy, które wykraczają daleko poza obszar produktów bankowych. Wierzymy, że współpraca z takimi partnerami, jak Publicis Lion i Opus B pomoże nam w realizacji tego zadania - mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Komunikacji i Marketingu w Banku BNP Paribas.
Dotychczas Publicis Lion obsługiwał Bank BGŻ BNP Paribas, natomiast agencja Opus B świadczyła usługi full service dla Raiffeisen Bank Polska.
Alternatywne formaty