Bank zmieniającego się świata

Bank BNP Paribas strategicznym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA

250 projekcji w kinach studyjnych, na dachach kamienic, w kinie na barce rzecznej i na Bulwarach Wiślanych i 400 gości z całego świata – 12. Mastercard OFF CAMERA, święto kina niezależnego, zaczyna się już 26 kwietnia w Krakowie. Bank BNP Paribas został partnerem strategicznym tego wydarzenia.

– Tematyka filmowa, to obok tenisa jeden z najważniejszych filarów strategii sponsoringowej Grupy BNP Paribas. Nasze zaangażowanie w działania skupione wokół kina realizujemy pod hasłem WE LOVE CINEMA. Bardzo się cieszymy, że jesteśmy partnerem największego festiwalu kina niezależnego w tej części Europy – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionem Komunikacji i Marketingu w Banku BNP Paribas. 

Bank od lat angażuje się w inicjatywy związane z kinem. Był organizatorem akcji „Kino pod gwiazdami”, czyli cyklu Filmowych Pikników Rodzinnych oraz partnerem Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach.

Obecność Banku podczas festiwalu zaplanowana jest w trzech obszarach. W Miasteczku filmowym na Placu Szczepańskim, podczas specjalnych pokazów na dachach krakowskich kamienic (tzw. dachowanie) i w ramach specjalnego pokazu filmu „Ostatnia rodzina” z okazji jubileuszu 50-lecia twórczości artystycznej Andrzeja Seweryna.

Miasteczko filmowe to wyjątkowe miejsce, gdzie odbywają się wywiady, dyskusje, konkursy z nagrodami, a także liczne warsztaty.

Na program festiwalu składają się filmy wyświetlane w ramach Konkursu Głównego „Wytyczanie drogi” i Konkurs Polskich Filmów Fabularnych. Zaplanowano również pięć nowych sekcji specjalnych: „Gdzie ci mężczyźni?”, „My kontra Oni”, „Na górze róże, na dole fiołki”, „Policjanci i Złodzieje”, „Rzeczywistość? Nie, dziękuję”.

Bank BNP Paribas jest partnerem sekcji Festiwalowe hity (Best of FEST), w ramach której zostanie pokazanych 6 tytułów prezentujących produkcje, które odniosły największy sukces na międzynarodowych festiwalach filmowych i partnerem nagrody dla Aktora w Konkursie Polskim, która będzie wręczana podczas uroczystej Gali Zamknięcia.

Z badania przeprowadzonego przez Kantar MillwardBrown na zlecenie Filmwebu wynika, że ponad
60 proc. osób, które chodzą do kina, to osoby aktywne zawodowo, 25 proc. stanowią uczniowie i studenci. Co drugi widz kinowy w Polsce deklaruje, że chodzi do kina raz w miesiącu lub częściej.

Więcej informacji o programie i biletach można znaleźć na www.offcamera.pl.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość