Bank zmieniającego się świata

Bank BNP Paribas promuje „Konto Otwarte na Ciebie” z 3 wyjątkowymi kartami debetowymi

Bank BNP Paribas wystartował z kolejną odsłoną kampanii marketingowej, tym razem promującą „Konto Otwarte na Ciebie” wraz z trzema wyjątkowymi kartami debetowymi: „Kartą Otwartą na Dzisiaj”, „Kartą Otwartą na Świat” oraz „Kartą Otwartą na eŚwiat”. Oferta produktowa Banku odpowiada na codzienne potrzeby klientów, zapewniając im atrakcyjne usługi i jeszcze większą wygodę. Kampania marketingowa potrwa do 23 czerwca br.

Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, więc chcemy wspierać zmiany, których dokonują również nasi klienci. Zależy więc nam, aby dopasować nasze produkty do ich codziennych potrzeb – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionem Komunikacji i Marketingu w Banku BNP Paribas. – Doskonale zdajemy sobie sprawę, że wymagania naszych konsumentów nieustannie rosną, dlatego nowa oferta BNP Paribas idealnie trafia w realne potrzeby klientów, zapewniając im atrakcyjne usługi i jeszcze większą wygodę korzystania – dodaje Dariusz Maciołek.

„Karta Otwarta na Świat”, czyli karta dla kochających podróże, która pozwala płacić w prawie 160 walutach bez dodatkowych kosztów przewalutowania, tj. po bardzo atrakcyjnych kursach wymiany. Do karty dołączone jest bezpłatne ubezpieczenie, które pozwala grupie do 4 osób zrezygnować z planowanego wyjazdu, a zwrot kosztów może wynieść do 40 tys. zł na osobę. Dodatkowo, posiadacze „Karty Otwartej na Świat” otrzymają do końca roku bezpłatną możliwość korzystania z 1 mln hot spotów wifi na całym świecie w ramach usługi Boingo Wi-Fi. Wszystkie wypłaty gotówki kartą z bankomatów w Polsce są darmowe.

Dla klientów aktywnych w sieci Bank BNP Paribas przygotował „Kartę Otwartą na eŚwiat”, do której dołączone jest bardzo atrakcyjne i bezpłatne ubezpieczenie, dzięki któremu klient może liczyć m.in. na wsparcie prawne na wypadek naruszenia reputacji w sieci, czy zwrot kosztów w przypadku niedostarczenia zakupów online, odzyskanie danych komputerowych, utraconych w wyniku awarii sprzętu czy wypłatę odszkodowania. Posiadacz tej karty otrzymuje również bezpłatny dostęp do wszystkich bankomatów w Polsce.

Dla osób ceniących ekonomiczne rozwiązania, a także z myślą o młodych ludziach, studentach, osobach starszych czy obywatelach Ukrainy, Bank przygotował „Kartę Otwartą na Dzisiaj”. Jej posiadacze nie poniosą opłaty za korzystanie z niej, pod warunkiem wykonania co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej miesięcznie. Ponadto, Bank udostępnia klientom bezpłatny dostęp do sieci bankomatów własnych, zlokalizowanych na terenie oddziałów i sieci Planet Cash, tj. ponad 3 tysiące urządzeń. Dla osób do 26. roku życia karta jest bezpłatna, a korzystanie ze wszystkich bankomatów w Polsce jest darmowe. Więcej informacji o ofercie dostępnych jest tutaj.

Działania marketingowe zostały zaplanowane w TV, kinie, na citylightach, w Internecie i social mediach, na lotniskach oraz stacjach kolejowych.

Przygotowanie koncepcji kampanii powierzono agencji Publicis Lion. Za produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny Bomaye, a reżyserem był Tadeusz Śliwa. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media oraz Sales&More. Działania online  przygotowała agencja Point of View. Za aktywacje w social mediach i akcje niestandardowe odpowiedzialna jest agencja Feeders.

Spot TV dostępny jest tutaj.

Pierwsza, wizerunkowa część kampanii ruszyła na początku kwietnia. Działania promocyjne skoncentrowane były w TV, Internecie, social mediach oraz  OOH.  Kampanii towarzyszą liczne działania niestandardowe.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość