BNP Paribas na podium wśród najlepszych „Banków dla Kowalskiego” według tygodnika Newsweek
3. miejsce BNP Paribas w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka w kategorii „Bank dla Kowalskiego" to kolejne wyróżnienie uzyskane przez Bank w tym roku. Nagroda jest potwierdzeniem, że BNP Paribas konsekwentnie podnosi jakość swoich usług mając na uwadze przede wszystkim potrzeby klientów.
– Pozytywne doświadczenia klientów są punktem odniesienia dla całego Zespołu Banku: dla osób mających z nimi bezpośredni kontakt na co dzień, ale również dla pracowników pozostałych departamentów – tych, którzy tworzą nowe produkty oraz dbają o sprawne przeprowadzanie operacji. Staramy się zmieniać razem z naszymi klientami tak, aby nasza oferta była dostosowana do ich potrzeb. Jest nam bardzo miło, że nasze podejście zostało docenione również przez profesjonalnych audytorów, którzy mają gruntowne rozeznanie na temat bankowej oferty w Polsce – powiedział Przemysław Furlepa, Wiceprezes Zarządu Banku BNP Paribas, nadzorujący Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej.
Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” jest jednym z najbardziej opiniotwórczych rankingów banków detalicznych w Polsce. Organizowany jest przy współpracy z firmą badawczą Kantar Millward Brown. Audytorzy, którzy wcielili się w rolę „Tajemniczych Klientów”, testowali wiosną i latem usługi ponad 20 banków – od otwarcia konta, przez wpłatę pieniędzy, po dokonanie przelewu i wysondowanie możliwości otrzymania kredytu mieszkaniowego. Audytorzy przeprowadzili łącznie ponad 280 wizyt w placówkach oraz kontaktów przez infolinię i Internet. Bankowość internetową i mobilną testowali zdalnymi kanałami komunikacji. Banki oceniano w czterech kategoriach: „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w Internecie”, „Bankowość hipoteczna” oraz „Bankowość Mobilna”. O pozycji banku w danej kategorii decydowała suma ocen audytorów.
Alternatywne formaty