Bank BNP Paribas podkręca design i dodaje nowe funkcje w aplikacji mobilnej GOmobile
Pod koniec września tego roku aplikacji GOmobile, używało blisko 306 tys. osób, a 195 tys. korzystało z usług Banku wyłącznie z wykorzystaniem kanału mobilnego. Bank konsekwentnie pracuje nad udogodnieniami technicznymi, user experience i designem, tworząc przyjazny dla klienta ekosystem, dopasowując się do potrzeb klientów tak, by bankowość mobilna nie ustępowała funkcjonalnością internetowej.
W ramach porównania, w analogicznym okresie 2018 roku, z GOmobile aktywnie korzystało blisko 142 tys. Bank BNP Paribas nieustannie dba o to, by swój nowy system dopasowywać do oczekiwań użytkowników. Zarówno na płaszczyźnie funkcjonalnej, wizualnej oraz doświadczeń użytkowników.
- Potrzeby klientów są naszym priorytetem. Wsłuchujemy się w nie uważnie, by stale zwiększać satysfakcję osób korzystających z naszych usług. Stawiamy na to, by bankowość mobilna nie ustępowała możliwościami bankowości internetowej, a przy tym była przyjazna użytkownikowi, który ma mało czasu, i jest rozpraszany przez mnóstwo bodźców – mówi Marcin Bodnar, Dyrektor Zarządzający Pionu Bankowości Internetowej w Banku BNP Paribas.
Przede wszystkim nowa aplikacja GOmobile jest znacznie szybsza od swojej pierwszej wersji, o 38 proc. Wizualnie staje się coraz bardziej spójna z nową bankowością internetową – GOonline, na ekranie znajdzie się widżet informujący o saldzie na rachunku i skróty do ulubionych odbiorców.
Wśród najważniejszych funkcjonalności GOmobile, BNP Paribas wymienia m.in. podgląd stanu konta bez logowania, powiadomienia o operacjach na rachunku, dostęp do produktów bankowych i podgląd tych już posiadanych czy logowanie biometryczne. Dodatkowo, wśród nowości, użytkownicy mogą kupować bilety komunikacji miejskiej i dokonywać opłat za parkowanie (w tych miastach, które obsługuje moBilet). Nowa wersja zawiera także mobilną autoryzację, przelewy z odroczoną datą i opcja pozwalająca na powtarzanie przelewów.
- Ponad połowa osób, które korzystają z naszej bankowości mobilnej, kontaktuje się z Bankiem wyłącznie tym kanałem. Ten odsetek wciąż dynamicznie rośnie. Rynek staje się coraz bardziej dojrzały funkcjonalnie, dlatego dziś budowanie, jak najlepszego doświadczenia staje się kluczowe. Dzięki połączeniu designu, technologii, usług dodanych stwarzamy ekosystem przyjazny klientom – dodaje Krzysztof Suchan, Dyrektor Departamentu Nowy Bank w Banku BNP Paribas.
Bank wciąż pracuje nad kolejnymi udogodnieniami. W najbliższym czasie użytkownicy otrzymają możliwość video weryfikacji, uruchomienia zlecenia stałego, dostęp do produktów inwestycyjnych, podpowiedzi oraz opcję „click to call”, która pozwoli na szybki telefoniczny kontakt z Bankiem.
Alternatywne formaty