Nagrody dla Banku BNP Paribas w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
BNP Paribas zwyciężył w trzech kategoriach konkursu na najlepszych marketerów w Polsce. Bank otrzymał m.in. tytuł Reklamodawcy Roku 2019, Dyrektora Marketingu Roku oraz Zespołu Marketingowego Roku. Nagrody wręczono w 16 kategoriach branżowych, 11 specjalnych, 2 zespołowych.
Podczas gali MIXX Awards, przedstawiciele Bank BNP Paribas pojawili się na scenie aż 6 razy odbierając nagrody za trzy kampanie: „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach?”, „Doceniaj, nie oceniaj”, „Ostatni Twój Weekend” oraz otrzymując tytuł Marketera Roku 2019.
Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas, zwyciężył ex-aequo w kategorii finanse/ ubezpieczenia. Zajął także pierwsze miejsce w kategorii: „Wyjątkowa efektywność społeczna/CSR”.
- Tak naprawdę zwycięzcą jest cały zespół, z którym mam przyjemność pracować. Zresztą, potwierdza to kolejne 1. miejsce dla Banku BNP Paribas w tym konkursie – nagroda dla najlepszego zespołu marketingu – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas – Wyróżnienia w konkursie Dyrektorów Marketingu Roku 2019 odnoszą się do kampanii marketingowych, które realizowaliśmy w ciągu ostatnich dwóch latach – dodaje.
Wśród nominowanych znaleźli się dyrektorzy działów marketingu i sprzedaży, brand managerowie, product managerowie, osoby odpowiedzialne za digital i e-commerce, za działania B2B i B2C w Polsce i na rynkach międzynarodowych. W skład kapituły konkursowej weszli laureaci poprzednich edycji, eksperci branżowi oraz przedstawiciele partnerów wydarzenia.
Konferencja Marketing & Sales Executive Summit, której częścią był finał konkursu, była poświęcona nowościom i najważniejszym wyzwaniom związanym z łączeniem zarządzania, technologii, marketingu i sprzedaży.
Alternatywne formaty