Bank zmieniającego się świata

Plotek.pl wspólnie z Bankiem BNP Paribas świętuje Dzień Doceniania

Plotek.pl, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów o gwiazdach i celebrytach, w niestandardowy sposób włączył się w kampanię #DOCENIAJnieoceniaj organizowaną przez Bank BNP Paribas. Dziś – w czwartek, 5 marca br. serwis wspólnie z bankiem zaprasza swoich użytkowników na Dzień Doceniania.

Redakcja Plotek.pl w niestandardowy sposób włączyła się w akcję #DOCENIAJnieoceniaj. Z okazji Dnia Doceniania serwis publikuje pozytywne newsy o gwiazdach, wszystkie pisane w duchu doceniania, a nie oceniania.

Plotek.pl to źródło najnowszych newsów o gwiazdach, ale pisanych z szacunkiem do ich bohaterów. Tym między innymi odróżniamy się od konkurencji, że w naszych artykułach staramy się jak najczęściej doceniać osoby ze świata show biznesu, dlatego chętnie zaangażowaliśmy się w akcję #DOCENIAJnieoceniaj – mówi Wiktoria Jakubowska, redaktorka naczelna Plotek.pl.

W serwisie pojawiły się także artykuły o celebrytach nawiązujące do tematyki akcji, które są promowane w specjalnym obszarze na górze strony głównej Plotek.pl. Użytkownicy serwisu mogą dowiedzieć się z nich m.in. za co redakcja docenia swoje ulubione gwiazdy, którzy celebryci najbardziej inspirują fanów do afirmacji życia i które popularne osoby nie zważają na krytykę.

Z kampanią #DOCENIAJnieoceniaj będą mogli zapoznać się również internauci odwiedzający Gazeta.pl – tekst na jej temat pojawi się na stronie głównej portalu. Dodatkowo, akcja jest promowana standardowymi formatami reklamowymi zarówno w serwisie Plotek.pl, jak i w jego wersji mobilnej oraz w aplikacji Plotek.

– W 2019 roku przeprowadziliśmy badanie, które pokazało, że poczucie bycia niedocenionym dotyczy aż 72% kobiet i 69% mężczyzn w Polsce. Zdopingowało nas to do propagowania pozytywnych postaw i wspierania innych nie tylko wewnątrz, ale także na zewnątrz naszej organizacji. W ramach już kolejnej edycji kampanii #DOCENIAJnieoceniaj zachęcamy do wzajemnego wsparcia dobrym słowem, okazywania innym uznania i wzajemnej życzliwości . Aby jeszcze bardziej zwrócić uwagę na problem niedocenienia i zachęcić Polaków do wyrażania pozytywnych opinii, w 2019 roku ogłosiliśmy dzień 5 marca Dniem Doceniania, który w tym roku świętujemy po raz kolejny – mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas. 

Więcej o kampanii #DOCENIAJnieoceniaj można przeczytać na stronie: https://www.doceniajnieoceniaj.pl/

Plotek.pl to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów o gwiazdach i celebrytach – według badania Gemius/PBI w styczniu br. odwiedziło go 6,2 mln użytkowników, którzy wykonali w serwisie ponad 66 mln odsłon. Plotek.pl jest także najbardziej mobilnym serwisem w swojej kategorii – na smartfonach i tabletach z serwisu korzysta ponad 5,3 mln użytkowników.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość