Bank zmieniającego się świata

BNP Paribas startuje z akcją #JeszczeBędziePrzepięknie

#JeszczeBędziePrzepięknie – pod takim hasłem ruszyła kolejna akcja Banku BNP Paribas, która jest formą wsparcia w czasie epidemii i wpisuje się w dotychczasowe działania banku na rzecz walki z koronawirusem. Motywem przewodnim działań jest znana piosenka zespołu Tilt „Jeszcze będzie przepięknie”.

Świat codzienny, znany i bliski, dziś jest niedostępny. Zmieniła go epidemia, ale nie na zawsze. W Banku BNP Paribas od początku aktywnie działamy, by wspierać na wiele sposobów i w wielu obszarach w tym wyjątkowym czasie.

- „Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie” – słowa piosenki, które dodają otuchy i pozwalają uwierzyć, że wrócimy do normalności. Jestem przekonany, że będzie to inna normalność niż ta, którą pamiętamy. Wrócimy do normalności opartej na wartościach, zaufaniu i wspólnocie, a nie do wyimaginowanego „lepszego jutra”. Do codzienności, razem z jej niedogodnościami i utrudnieniami, ale jakże przepięknej. Wspieramy walkę z COVID-19 w tym trudnym okresie na wielu płaszczyznach, tym działaniem chcemy dać nadzieję i nieść pozytywne emocje nam wszystkim, którzy tego bardzo potrzebujemy w obecnej sytuacji – mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas. 

Zachęcamy do obejrzenia filmu w ramach akcji #JeszczeBędziePrzepięknie.

Działania pomocowe banku

Bank BNP Paribas włączył się w bezpośrednie wsparcie finansowe na rzecz zapobiegania rozprzestrzenianiu się COVID-19, m.in. finansując zakup łącznie 1500 testów, kupując 20 000 maseczek dla służby zdrowia. W ramach walki z wykluczeniem cyfrowym BNP Paribas zdecydował o przekazaniu na ten cel 150 bankowych komputerów, które trafią do organizacji partnerskich Banku i Fundacji BNP Paribas, stypendystów Programu Klasa oraz potrzebujących szkół i placówek opiekuńczo - wychowawczych, z którymi współpracują bankowi wolontariusze.

Bank podjął też działania w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów oraz pracowników, m.in. wprowadził ograniczenie w liczbie osób w oddziałach, zmienił ich godziny otwarcia, wyposażył w ochronne szyby plexi. Jednocześnie bank zachęca klientów do ograniczenia wizyt w oddziałach oraz korzystania z innych kanałów obsługi tj. bankomatów i wpłatomatów, bankowości internetowej GOonline i mobilnej GOmobile, natomiast w sklepach do korzystania z płatności za pomocą kart płatniczych i Blika oraz elektronicznych portfeli Apple Pay i Google Pay zamiast gotówki. Pracownicy BNP Paribas mają możliwość wykonywania obowiązków zdalnie.

Bank wspiera klientów dotkniętych skutkami pandemii koronawirusa oferując im czasowe ułatwienia w spłacie zobowiązań oraz wdraża pakiet działań pomocowych dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców.

Także z myślą o klientach MSP i korporacyjnych bank zorganizował webinarium na temat rozwiązań prawnych na czas epidemii w obszarze prawa pracy i z uwzględnieniem dofinansowania do wynagrodzeń pracowników.

Bank zdecydował o uruchomieniu kanału podcastów na Spotify w ramach kontynuacji cyklu BNP Paribas Talks, gdzie można posłuchać rozmów z przedstawicielami świata kultury, biznesu, literatury.

Działania Banku w Polsce wpisują się w aktywne wsparcie Grupy BNP Paribas, która m.in. przekazała Instytutowi Pasteura w Paryżu 1 mln EUR na badania naukowe nad koronawirusem. Grupa na świecie wspiera szpitale, ale też najbardziej potrzebujące grupy społeczne, w tym m.in. te zmagające się z wykluczeniem cyfrowym.

Partnerem akcji #JeszczeBędziePrzepięknie jest onet.pl

Za przygotowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada butik marketingowy ADHD Warsaw, za produkcję filmu reklamowego Warsaw Production. Za reżyserię odpowiadał Miłosz Sakowski.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość