BNP Paribas we współpracy z PFR i PFR Portal PPK organizuje webinary o Tarczy Finansowej PRF
Blisko 2000 uczestników pierwszego webinarium, które odbyło się we wtorek 28 kwietnia, pokazuje, jak duże jest zainteresowanie tematyką wsparcia dla firm. Bank BNP Paribas wraz z Polskim Funduszem Rozwoju i spółką PFR Portal PPK przygotował serię szkoleń online na temat Tarczy Finansowej PFR, na których przedsiębiorcy mogą uzyskać informacje z pierwszej ręki, o tym, jak korzystać z tej formy pomocy. Już wkrótce kolejne spotkania skierowane do firm mikro, MŚP i korporacji.
- Program Tarczy Finansowej PFR skonstruowany jest w taki sposób, aby polskie firmy mogły uzyskać pomoc jak najszybciej. Z tego powodu procedury weryfikacji danych przez PFR zostały uproszczone i np. w przypadku mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w dużej mierze, opierają się na weryfikacji zgodności oświadczeń firmy z rejestrami publicznymi. Poprawne przygotowanie wniosku przyspieszy ten proces. Ważne jest również, żeby potencjalni beneficjenci programu wiedzieli, jakie warunki muszą spełnić oraz w którym momencie przystąpić do programu, aby zmaksymalizować kwotę finansowania, a po roku skorzystać z umorzenia jak największej części spłaty. Dlatego wspólnie z pracownikami PFR oraz PFR Portal PPK organizujemy serię webinariów, aby pomóc przedsiębiorcom dobrze się przygotować – mówi Przemysław Stańczyk, Dyrektor Zarządzający Pionu Rozwoju Biznesu i Organizacji Banku BNP Paribas.
Pierwsze szkolenie dotyczyło ogólnej charakterystyki programu, definicji, a także zasad ustalania wielkości finansowania, rozliczania, umarzania i częściowego zwrotu subwencji dotyczących mikrofirm i tych, które obowiązują małe i średnie przedsiębiorstwa. Omówione zostały też ogólne zasady programu dla dużych przedsiębiorstw oraz sam proces składania wniosku w systemie bankowości elektronicznej Biznes Pl@net. Kolejne szkolenia z tej serii obędą się dziś o godz. 9.30 oraz 11.05 o godz. 14:00.
Bank BNP Paribas zorganizował we współpracy z Kancelarią Prawną SPCG również cykl webinariów dotyczących prawnych aspektów innych rozwiązań pomocowych proponowanych na czas epidemii na podstawie specustawy i rozporządzeń. Kolejne trzecie webinarium, na temat możliwości odroczenia i zwolnienia z płatności ZUS na podstawie specustawy oraz innych obowiązujących przepisów, odbędzie się 6 maja. Poprowadzą je mecenas Grzegorz Keler oraz Piotr Piotrowski.
Informacje o najbliższym webinarium znajdziesz pod linkiem
Alternatywne formaty