CMO po drugiej stronie lustra
BNP Paribas jest pierwszym bankiem na świecie, który rozpoczął współpracę z twórcami aplikacji, która zrewolucjonizowała branżę urodową – Booksy. Tym samym Bank wskazuje zupełnie nowy kierunek rozwoju kontaktów z klientami i przenosi komfort umawiania wizyt w placówkach na nowy poziom.
Uznaliśmy za potrzebne, aby wykorzystać tę okazję. Do rozmowy w ramach cyklu BNP Paribas Talks zaprosiliśmy Marcina Gruszkę, odpowiedzialnego za wizerunek marki Booksy. Rozmowa jednak jest dość nietypowa, ponieważ jako “bank zmieniającego się świata” po raz kolejny udowodniamy, że nie boimy się wyzwań i tym razem rolę prowadzącego przejął Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas.
Już dzisiaj w serwisie Spotify na kanale BNP Paribas Talks: spotify.com zachęcamy do odsłuchania podcastu nt. wyjątkowego połączenia branży beauty z dużym bankiem oraz o tym, jak zmieniła się komunikacja marek w dobie COVID-19.
Alternatywne formaty