Bank BNP Paribas przedłuża Dzień Dziecka na cały miesiąc. Zaprasza do krainy „Bajek zmieniającego się świata”, które opowie pani Wieczorynka – Agata Romaniuk
Od 1 czerwca przez cały miesiąc, Bank BNP Paribas wspólnie z Agatą Romaniuk dwa razy w tygodniu zaprosi najmłodszych na „Bajki zmieniającego się świata”. W tej przyjaznej formie przekaże dzieciom podstawową wiedzę o finansach i ekologii.
- Obecny czas, kiedy nasze pociechy spędzają całe dnie w domu, to znakomita okazja, aby zapoznawać je z nową wiedzą. Nasz projekt to sposób, aby umilić im te chwile jednocześnie ucząc podstawowych pojęć ze świata finansów i ekologii w przystępny sposób, w bajkowej formule – mówi Małgorzata Wasiuk, Dyrektor Departamentu Strategii Marki i Aktywizacji w Banku BNP Paribas.
Swoją inicjatywę Bank BNP Paribas realizuje we współpracy z Agatą Romaniuk, badaczką i ekspertką zajmującą się ekonomią behawioralną. Jest ona znana również z Facebooka, gdzie jako pani Wieczorynka opowiada bajki dla najmłodszych. Wspólnie z Bankiem będzie tworzyła opowieści o przygodach leśnych zwierząt, w których pojawią się tematy takie jak: oszczędzanie pieniędzy, obrót gotówką, segregacja śmieci czy zero waste.
Począwszy od Dnia Dziecka nowy cykl bajek będzie publikowany dwa razy w tygodniu przez cały czerwiec na profilu FB Banku BNP Paribas, gdzie utworzone zostanie specjalne wydarzenie. Dodatkowo do każdej bajki dołączona będzie kolorowanka do wydrukowania.
Bank BNP Paribas angażuje się w edukację finansową już od lat. Był jednym z pierwszych członków Rady Programowej, która w 2013 roku wraz z Fundacją Warszawski Instytut Bankowości tworzyła program edukacji finansowej młodzieży BAKCYL, cieszący się nieprzerwanie ogromnym powodzeniem. Pracownicy Banku co roku wyróżniani są przez WIB jako jedni z najaktywniejszych wolontariuszy BAKCYLA. Swoją wiedzą dzielą się również w czasie epidemii. Dla dzieci swoich koleżanek i kolegów z pracy prowadzą internetowe lekcje o finansach.
Alternatywne formaty