Bank zmieniającego się świata

Bank BNP Paribas podpowie przedsiębiorcom, jak prowadzić i promować biznes w sieci. Ruszył cykl webinariów

Bank BNP Paribas rusza z kolejną inicjatywą, której celem jest pomoc przedsiębiorcom mierzącym się ze skutkami pandemii. Od 29 maja wystartowała seria webinarów z nowego cyklu, kierowanego do mikroprzedsiębiorców, m.in. o tym jak prowadzić i promować mały biznes w internecie.

- Dywersyfikacja kanałów sprzedaży lub całkowite przeniesienie się do internetu to szansa na większą niezależność od niespodziewanych wydarzeń. Cykl webinariów „Jak prowadzić mały biznes w internecie” ma na celu nie tylko przygotować przedsiębiorców na ewentualny lockdown, ale ułatwić im funkcjonowanie w nowej post-pandemicznej rzeczywistości, w której rola zdalnych kontaktów z klientami znacząco wzrośnie – tłumaczy Andrzej Chechliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu Online i eCommerce w Banku BNP Paribas.

Cykl webinariów obejmie dwa kluczowe obszary – zagadnienia z zakresu e-commerce oraz marketingu internetowego. Jego nadrzędnym celem jest ułatwienie właścicielom firm prowadzenia biznesu w nowej rzeczywistości. Dziś trudno przewidywać, na ile pandemia zmieni podejście konsumentów do tradycyjnego handlu, ale nie ma wątpliwości, że czeka nas „nowa normalność”. Dzięki wideoporadnikom mikroprzedsiębiorcy poznają podstawy budowania własnego sklepu internetowego oraz promocji strony internetowej i usług w sieci.

Do współpracy nad tym projektem Bank zaprosił ekspertów w swoich dziedzinach. Podstawy e-commerce będą przybliżać mikroprzedsiębiorcom eksperci InPost, Blue Media, shoper.pl oraz Symetrii. O marketingu online opowiedzą przedstawiciele firm współpracujących ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

- Rozwój pandemii pokazał, jak błyskawicznie mogą zmienić się warunki, w jakich prowadzimy biznes. Aktualnie firmom towarzyszy wiele emocji, w tym niepewność o przyszłość firm, często budowanych latami. Zależy nam, aby zwłaszcza teraz szukać i dostarczać rozwiązań problemów. Dlatego postanowiliśmy wystartować z cyklem wiedeoporadników, aby przesiębiorcy w jednym miejscu mieli pakiet wiedzy odnośnie  eCommerce i marketingu – dodaje Agnieszka Konarzewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BNP Paribas.

Kolejne  materiały video będą dotyczyły różnych aspektów prowadzenia działalności w sieci – od technicznych podstaw budowania własnego sklepu internetowego, przez aspekty księgowe, sposoby płatności za towary, logistykę dostarczania paczek do klientów, po sposoby na zwiększanie ruchu i pozycjonowanie strony. W trakcie webinariów nie zabraknie również czasu na odpowiedzi na pytania internautów.

Zaproszenia na webinaria oraz szczegóły dotyczące tematyki poszczególnych odcinków można znaleźć  na stronie: www.sasiedzkibiznes.pl

Bank BNP Paribas wspiera przedsiębiorców na różne sposoby od samego początku pandemii. Udostępnił swoim klientom możliwość skorzystania z moratorium kredytowego, wdrożył dystrybucję subwencji w ramach tarczy finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju, umożliwia korzystanie z programu de minimis i Funduszu Gwarancji Płynnościowych Banku Gospodarstwa Krajowego. W trosce o bezpieczeństwo, Bank stara się ułatwiać zachowanie społecznego dystansu, m.in. poprzez upraszczanie procedur czy rozwój usług cyfrowych, takich jak wdrożony we współpracy z Autenti e-podpis.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość