Bank zmieniającego się świata

BNP Paribas z czterema statuetkami w konkursie Innovation 2020

Bank BNP Paribas został kolejny raz wyróżniony za innowacyjność swoich projektów i znalazł się w czwórce najbardziej innowacyjnych marek w Polsce. Podczas gali Innovation 2020 otrzymał cztery statuetki – dwie złote oraz po jednej srebrnej i brązowej. Jury doceniło projekty przełamujące schematy w dziedzinie biznesu mediów i marketingu.

- Przykładamy dużą wagę do społecznego wymiaru naszych działań chętnie wcielając w życie niestandardowe i nowatorskie pomysły. Przyznane nagrody są dla nas ważnym wyróżnieniem i sygnałem, że nasz głos jest słyszalny. To nas bardzo cieszy i motywuje do dalszych działań, w których zawsze szczególnie ważny jest właśnie aspekt społeczny, a nasze zaangażowanie w tym wymiarze to już niemalże nasza wizytówka – mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji Banku BNP Paribas.

Dwie statuetki zdobył – wielokrotnie już nagradzany – projekt Ostatni „Twój Weekend” zrealizowany przez  Bank BNP Paribas, Gazetę.pl i Mastercard i  VMLY&R. Projekt zajął pierwsze miejsce w kategorii Innowacyjne doświadczenie za najlepszy „content” i drugie miejsce w kategorii Innowacyjne media, podkategorii kampania/działanie społeczne. 

Kolejnym złotym medalistą został projekt „Arka 2.0 – wysyłamy w kosmos DNA zagrożonych gatunków zwierząt” zrealizowany  przez Banku BNP Paribas, NOIZZ.pl  i VMLY&R.

Brązowa statuetka została przyznana Bankowi BNP Paribas w kategorii Innowacyjne media w podkategorii Algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, za projekt Dwie Arety, zrealizowany przez Feeders Agency w ramach kampanii   towarzyszącej promocji Karty Otwartej na eŚwiat

Bank BNP Paribas znalazł się w pierwszej czwórce najbardziej innowacyjnych marek w Polsce.

Dodatkowo w tegorocznej edycji konkursu INMA Global Media Awards nagrodzono aż dwa projekty, w których partnerem był Bank BNP Paribas. W kategorii "Best public relations or community service campaign" za kampanię "Ostatni Twój Weekend" pierwsze miejsce otrzymała Agora, która projekt zrealizowała we współpracy z agencję VMLY&R Poland, Bankiem BNP Paribas i Mastercard.

W tej samej kategorii drugie miejsce zajęła akcja serwisu Noizz "Arka 2.0", którą realizowano we  współpracy z VMLY&R, Bankiem BNP Paribas oraz Centrum Nauki Kopernik.

 

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość