Bank zmieniającego się świata

Nowy interfejs i łatwiejsze korzystanie z Google Pay – Bank BNP Paribas aktualizuje aplikację

Zgodnie ze strategią ciągłego rozwoju, aplikacja mobilna Banku BNP Paribas jest regularnie aktualizowana. Klienci mogą już korzystać z GOmobile w wersji 2.3, która zapewnia jeszcze większą wygodę. Bardziej przejrzysty interfejs z listą produktów, spójny z pozostałymi zdalnymi kanałami banku, zapewnia użytkownikom spójne doświadczenia niezależnie od urządzenia. W nowej wersji aplikacji wprowadzono też ułatwienia dla użytkowników Google Pay.

Nowością, która najbardziej rzuca się w oczy, jest odświeżony interfejs aplikacji. Klienci mogą teraz w bardziej intuicyjny sposób przeglądać listę posiadanych produktów i szczegóły na ich temat. Wystarczy kilka ruchów palca, aby wyświetlić informacje o koncie i powiązanych z nim kartach, czy historię transakcji. Można także łatwo zarządzać kartami oraz – w przypadku kart kredytowych – zweryfikować stan punktów w programie mamBONUS. Wykonanie przelewu, zmiana limitów na kartach czy udostępnienie numeru rachunku są teraz bardziej intuicyjne i spójne wizualnie z innymi kanałami zdalnymi. To wszystko usprawnia i przyspiesza korzystanie z GOmobile. Aktualizacja jest sukcesywnie udostępniana użytkownikom.

- Cały czas mocno rozwijamy GOmobile. Dotychczasowa nawigacja nie spełniała już oczekiwań naszych użytkowników, dlatego, by zwiększyć komfort korzystania z aplikacji, zmodyfikowaliśmy jej interfejs i uspójniliśmy go z tym, co klienci znają z innych kanałów. Udostępniamy też w aplikacji szczegóły produktów, które już wcześniej prezentowane były w GOonline. Dzięki temu, niezależnie od kanału, użytkownik dostaje te same informacje – mówi Krzysztof Suchan, dyrektor Departamentu Nowy Bank w Banku BNP Paribas.

Bank usprawnił też proces dodawania karty do usługi Google Pay. Ze względu na bezpieczeństwo i wygodę, płacenie za zakupy smartfonem w ostatnim czasie znacząco zyskało na popularności. Kartę, której chcemy używać do płacenia telefonem, możemy teraz dodać do usługi bezpośrednio z aplikacji GOmobile. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję na ekranie listy produktów lub w „szczegółach karty”.

Nowe możliwości pojawiły się również w ustawieniach powiadomień PUSH. Klienci mogą wybrać, jakie informacje chcą otrzymywać, aby mieć jeszcze większą kontrolę nad swoimi pieniędzmi i wygodniej nimi zarządzać. W zależności od preferencji, mogą wskazać rodzaje transakcji i rachunki, o których chcą otrzymywać powiadomieniem na telefonie. Przejrzysty interfejs pozwala na wybór ustawień zgodnych z potrzebami każdego klienta.

To nie koniec nowości w GOmobile. Bank BNP Paribas już wkrótce wdroży kolejną funkcjonalność, która w znaczący sposób ułatwi zarządzanie prywatnym budżetem oraz analizę wydatków.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość