Bank zmieniającego się świata

Kolejne usprawnienie w obsłudze klientów. Bank BNP Paribas umożliwia umawianie na stronie www wizyt w oddziałach

Bank BNP Paribas wprowadza kolejne udogodnienie dla klientów, które poza dużą wygodą i brakiem konieczności oczekiwania w kolejce, w tych szczególnych czasach zwiększa również bezpieczeństwo klientów. Od listopada na wizyty w oddziale można umawiać się nie tylko telefonicznie lub w aplikacji Booksy, ale również za pośrednictwem strony internetowej Banku. Z nowej możliwości mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, premium, jak i firmy mikro. Co ważne z możliwości tej mogą również korzystać osoby, które nie są jeszcze klientami banku, a chciałyby skorzystać z jego oferty.

- Konsekwentnie kontynuujemy usprawnianie naszych procesów obsługi klientów. Koncentrujemy się zarówno na procesach digitalowych, jak i tych związanych z obsługą w oddziałach. Naszym celem jest ich unikalne łączenie tak, aby dostarczać naszym klientom najlepsze doświadczenie w każdym aspekcie bankowania z nami, bez względu na kanał obsługi, z którego w danym momencie klient chce skorzystać. Ponadto wraz z nadejściem drugiej fali epidemii koronawirusa zwracamy jeszcze większą uwagę na bezpieczeństwo zdrowotne naszych klientów i pracowników, co determinuje priorytety naszych działań – mówi Tomasz Dymowski, Dyrektor Zarządzający Pionu Produktów Detalicznych i Biznesowych w Banku BNP Paribas. - Osoby, które chciałyby się umówić na spotkanie z doradcą w wybranym oddziale Banku BNP Paribas mogą to wygodnie zrobić za pośrednictwem naszej strony internetowej. Klienci indywidualni i biznesowi mają do wyboru kolejny, po aplikacji Booksy, sposób komunikacji z bankiem, który pozwala uniknąć zbędnego oczekiwania w oddziale i skraca czas poświęcany załatwieniu danej sprawy do minimum – dodaje Tomasz Dymowski.

Spotkanie można umówić na konkretny dzień i godzinę wskazując dogodnie położoną placówkę Banku. W celu zapewnienia najwyższej jakości spotkania w formularzu należy zaznaczyć temat spotkania. Do wyboru są:

  • Oszczędności, inwestycje klienci indywidualni;
  • Konta, karty, kredyty dla klientów indywidualnych;
  • Kredyty/pożyczki hipoteczne klienci indywidualni;
  • Bankowość dla firm i przedsiębiorców.

Podczas rejestracji istnieje również możliwość poproszenia o wsparcie tłumacza języka migowego w czasie wizyty w oddziale. Formularz dostępny jest tutaj. Można go też znaleźć wybierając w zakładce „Kontakt” sekcję „Znajdź naszą placówkę lub bankomat”. Przy każdej placówce z kategorii „Oddziały z obsługą detaliczną, biznesową i maklerską” dostępny jest przycisk „Umów spotkanie z doradcą” kierujący do formularza.

Bank BNP Paribas monitoruje zmieniające się potrzeby klientów i na bieżąco na nie reaguje. W dobie pandemii wprowadził wiele rozwiązań sprzyjających bezpiecznemu bankowaniu, w tym m.in. umożliwił umawianie wizyt w swoich oddziałach z wyprzedzeniem za pośrednictwem aplikacji Booksy. Teraz oferuje taką możliwość na swojej stronie internetowej. Wygodny kontakt i wysoka jakość obsługi to atuty Banku BNP Paribas docenione w niedawnych rankingach Forbes i Newsweek Polska – Bank zajął m.in. drugie miejsce w kategorii Bankowość Zdalna i trzecie w kategorii Bankowość Tradycyjna w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” oraz trzecie miejsce w rankingu Forbesa „Bank Przyjazny Firmie”.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość