Bank zmieniającego się świata

„Myśląc zmianą”, Bank BNP Paribas wyprzedza potrzeby rynku i wspiera rozwój firm

Elektroniczny podpis, czy finansowanie inwestycji w transformację energetyczną to przykłady, które obrazują, w jaki sposób Bank BNP Paribas towarzyszy Klientom biznesowym pomagając im stale się rozwijać. Umiejętność reagowania na zmiany i odpowiadania na nie nowoczesną ofertą pozwalają skutecznie wspierać firmy w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej. Takie podejście banku podsumowuje hasło „Myślimy zmianą”, wykorzystane w kampanii banku skierowanej do przedsiębiorców.

Przyspieszająca cyfryzacja, konieczność błyskawicznego odnajdywania się w nowych okolicznościach biznesowych, wykorzystywanie pojawiających się okazji do rozwoju to wyzwania, z którymi mierzą się firmy. Bank BNP Paribas towarzyszy im w wielu wymiarach, nie tylko ściśle finansowych, ale również oferując nowoczesne rozwiązania technologiczne ułatwiające codzienną pracę i zarządzanie środkami firmy. Dzięki digitalizacji usług dla przedsiębiorstw, Klienci banku mają do dyspozycji rozwiązania sprawdzające się w zdalnym prowadzeniu biznesu. Są to m.in. możliwość prostego i bezpiecznego podpisywania dokumentów przez platformę Autenti, składanie dyspozycji i wniosków poprzez bankowość internetową BiznesPl@net bez konieczności wizyt w placówce banku oraz pełna mobilność w zarządzaniu finansami firmy dzięki aplikacji GOmobile Biznes.

Otwartość na zmiany to także finansowanie nowoczesnych inwestycji, w tym zyskujących na znaczeniu projektów związanych z transformacją energetyczną. Bank BNP Paribas zapewnia środki zarówno na przedsięwzięcia dużych międzynarodowych korporacji, jak i na instalacje fotowoltaiczne dla małych i średnich firm, które chcą przejść na odnawialne źródła energii.

- Hasło „Myślimy zmianą” odwołuje się do naszego podejścia do bankowości. W zakresie obsługi firm, rozwijamy się i stale poszerzamy ofertę uwzględniając zróżnicowane potrzeby Klientów – czy to małych przedsiębiorstw działających lokalnie, czy międzynarodowych korporacji. Jednocześnie obserwujemy, jak zachowuje się rynek i wyposażamy naszych Klientów w narzędzia, które pomagają dostosować zarządzanie firmą do zmieniającego się świata i postępu technologii – tłumaczy Marta Łoza, dyrektor zarządzająca Pionu Sieci Sprzedaży Bankowości Korporacyjnej i Bankowości Agro w Banku BNP Paribas.

Wymienione przykłady usług i narzędzi Banku BNP Paribas dla przedsiębiorstw zostały wykorzystane w kampanii „Myślimy zmianą”, która jesienią rozpoczęła się w prasie i radiu. Uzupełniona o inne media, w tym telewizję, ruszyła teraz w kompleksowej odsłonie. 15-sekundowy spot telewizyjny jest emitowany w kilkunastu kanałach głównych stacji telewizyjnych. Poprzez platformy VOD spot trafi także do określonej grupy docelowej użytkowników internetu. Inne kanały dotarcia do adresatów kampanii to publikacje prasowe, podcasty oraz reklamy radiowe.

- Kampania jest okazją, aby przypomnieć, że jako Bank zmieniającego się świata nie stoimy w miejscu, umiejętnie reagujemy na zmiany, oferujemy nowoczesne rozwiązania i jesteśmy dla Klientów bezpiecznym wsparciem w biznesie – dodaje Marta Łoza.

Strategia kampanii została opracowana przez agencję Opus B, która była odpowiedzialna również za kreację oraz realizację działań ATL, BTL i digital. Agencja Havas Media odpowiada za zakup mediów.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość