BNP Paribas z pasją do sportu – Wealth Management sponsorem generalnym cyklu turniejów golfa Audi Polish Masters 2021
Bank BNP Paribas od lat wspiera wybrane dyscypliny sportu, choć kojarzony jest przede wszystkim z tenisem. W tym roku poprzez linię bankowości prywatnej sponsoruje popularny turniej golfowy Audi Polish Masters 2021, rozpoczynający się w najbliższą sobotę 15 maja. Podczas tegorocznej edycji BNP Paribas Wealth Management jest sponsorem generalnym rozgrywek. To jeden z przykładów pokazujących, że sport jest ważną częścią tożsamości BNP Paribas.
- Dla Banku BNP Paribas sport to więcej niż sponsoring. Aktywność fizyczna w ogromnej mierze stanowi o jakości życia. Pasja do sportu jest elementem tożsamości naszej instytucji. Dzielimy ją także z naszymi Klientami, których zaprosiliśmy do uczestnictwa w zawodach. Wspólnie będziemy z nimi grać i im kibicować – mówi Beata Majewska, dyrektor BNP Paribas Wealth Management. - To znakomita okazja, aby promować idee obecne w tej dyscyplinie sportu, znane nam dobrze również z naszej codziennej pracy, takie jak dokładność czy strategiczne planowanie w dążeniu do celu – dodaje.
Polish Masters to jeden z największych turniejów golfa dla amatorów w Polsce. Co roku startuje w nim ok. 1000 zawodników. W sezonie 2021 w ramach Polish Masters odbędzie się osiem turniejów eliminacyjnych. Z każdego turnieju eliminacyjnego wyłonionych zostanie po pięć najlepszych osób z pięciu różnych grup HCP. Gracze, którym uda się wygrać eliminacje, awansują do finału rozgrywanego pod koniec września. Niewątpliwie ta edycja Polish Masters będzie naprawdę wyjątkowa. Możemy spodziewać się dużej dawki sportowej adrenaliny, wielu atrakcji towarzyszących temu wydarzeniu i oczywiście golfistów, którzy od lat tworzą wyjątkową atmosferę turniejów Polish Masters.
BNP Paribas to instytucja kojarzona na całym świecie ze sponsoringiem sportu. Jednak dla banku sport to coś więcej. To element strategii, zgodny z realizacją 3. celu zrównoważonego rozwoju: „Dobre zdrowie i jakość życia”. Od 45 lat Bank związany jest szczególnie z tenisem – jest głównym sponsorem tej dyscypliny na świecie. Grupa traktuje to zaangażowanie jako ważny element swojego wizerunku. Wspiera rozwój tenisa na wszystkich poziomach: od rozgrywek profesjonalnych, po amatorskie i juniorów, a także rozgrywki tenisistów niepełnosprawnych. Grupa prowadzi również międzynarodowy portal informacyjno-społecznościowy dla miłośników tej dyscypliny sportu: www.wearetennis.com. Bank BNP Paribas wspiera tenis w Polsce jako sponsor tytularny turnieju Sopot Open, a także wieloletni popularyzator tej gry. W ramach ogólnopolskiej akcji „Dzieciaki do rakiet” organizuje w czasie wakacji bezpłatne lekcje tenisa dla dzieci oraz konkursy dla szkół podstawowych, dzięki którym wyposażył ponad 220 szkół w profesjonalny sprzęt tenisowy oraz zapewnił szkolenia dla nauczycieli.
Aktywność fizyczna to również ważny element budowania przyjaznego środowiska pracy w ramach strategii BEneFIT Banku BNP Paribas w Polsce. Ponad 4 tysiące pracowników i ponad tysiąc ich bliskich korzysta z kart MultiSport zapewnianych przez pracodawcę. W banku działa także aplikacja Worksmile skupiająca pracowników wokół ich pasji i aktywności sportowych. To tam mogą także rejestrować kilometry pokonywane w czasie uprawiania sportu w ramach akcji „Dobre kilometry”, umożliwiającej pracownikom pomaganie przez aktywność fizyczną. Wynik przeliczany jest na darowiznę banku dla organizacji wybranej przez pracowników. W akcji organizowanej we wrześniu 2020 roku 348 osób pokonało 70 339 km, dzięki czemu Fundacja BNP Paribas przekazała 20 000 zł Fundacji Herosi. Dodatkowo po 5 tys. zł trafiło do trzech organizacji wybranych przez pracowników: Fundacji Rak’n’Roll, Fundacji Zwalcz Nudę oraz SOS Wioski Dziecięce.
Sport jest także istotną częścią kompleksowego programu corporate wellness, wdrożonego w banku w czerwcu 2020 r. pod hasłem „DOBRZE”. To realna pomoc w dbaniu o dobrą jakość życia, m.in. poprzez zachętę do aktywności fizycznej. Dużą popularnością cieszą się zapewnione przez bank regularne porady online specjalistów, w tym trenerów sportowych. Dzięki wdrożonej aplikacji społecznościowej, z której korzysta prawie 3 tys. osób, uczestnicy programu mogą dzielić się osiągnięciami sportowymi i rywalizować w ramach grup animowanych przez pracowników – od biegaczy, rowerzystów, pasjonatów jogi, żeglowania, górskich wycieczek, po szachistów.
Alternatywne formaty