Bank zmieniającego się świata

Projekty Banku BNP Paribas docenione w konkursie Golden Arrow

Bank BNP Paribas zdobył wyróżnienie w kategorii CSR oraz nagrodę specjalną za kreatywne i efektywne promowanie różnorodności za akcję „Gdzie są nasze Patronki?” w konkursie Golden Arrow. Został również wyróżniony w kategorii Promocja sprzedaży BtoB za projekt „OLX 1000 na start”, realizowany wspólnie z serwisem ogłoszeniowym.

- Cieszę się, że kolejny raz w konkursie wyróżnione zostały kampanie, w których reagujemy w ważnych sprawach – wspierając przedsiębiorców w czasie pandemii oraz promując kobiece wzorce w edukacji. Aspekt społeczny naszych przedsięwzięć ma dla nas kluczowe znaczenie i jest jednym z filarów naszej Strategii Zrównoważonego Rozwoju. Chcemy w ten sposób mieć realny wpływ na realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju – mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji, Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas. – Zdobyte wyróżnienia są efektem wrażliwości i zaangażowanej pracy całego zespołu oraz naszych partnerów. Dziękuję Wam i gratuluję – dodaje.

Akcja Banku BNP Paribas „Gdzie są nasze patronki?” to projekt nagrodzony podwójnie w tegorocznej edycji konkursu. Zdobył wyróżnienie w kategorii CSR oraz nagrodę specjalną za kreatywne i efektywne promowanie różnorodności. Akcja skierowana jest do szkół, które nie noszą jeszcze żadnego imienia. Bank zachęca je do wybierania na patronki zasłużonych kobiet. Placówki, które wezmą udział w akcji i przystąpią do konkursu, mają szansę zdobyć grant na promowanie osiągnięć swojej patronki.

Bank BNP Paribas został też wyróżniony w kategorii Promocja sprzedaży BtoB za kampanię przeprowadzoną wspólnie z serwisem ogłoszeniowym OLX. Akcja „OLX 1000 na start” była kolejną inicjatywą banku wspierającą firmy w okresie pandemii. Bank wspólnie z OLX ufundował 1000 pakietów startowych dla przedsiębiorców chcących zaistnieć online i promować swoje ogłoszenia w serwisie. Przedsiębiorcy otrzymali po 1000 zł na start, z czego 500 zł zapewnił Bank BNP Paribas.

Do tegorocznego konkursu Golden Arrow nominowane były jeszcze dwa inne projekty Banku BNP Paribas: „Kredyt dla firm z gwarancją de minimis BGK” w kategorii Kampania zintegrowana BtoB oraz „Back to Office – Kółko i krzyżyk” w kategorii Open.

Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” to ważne wydarzenie branżowe. Organizowany jest od 2006 r. przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz VFP Communications, wydawcę czasopisma „Media & Marketing Polska”. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk i przełomowych rozwiązań marketingowych. Jury, złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji, ocenia efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej. Nagradzane są projekty stanowiące punkt odniesienia dla całej branży.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość