Projekty Banku BNP Paribas docenione w konkursie Golden Arrow
Bank BNP Paribas zdobył wyróżnienie w kategorii CSR oraz nagrodę specjalną za kreatywne i efektywne promowanie różnorodności za akcję „Gdzie są nasze Patronki?” w konkursie Golden Arrow. Został również wyróżniony w kategorii Promocja sprzedaży BtoB za projekt „OLX 1000 na start”, realizowany wspólnie z serwisem ogłoszeniowym.
- Cieszę się, że kolejny raz w konkursie wyróżnione zostały kampanie, w których reagujemy w ważnych sprawach – wspierając przedsiębiorców w czasie pandemii oraz promując kobiece wzorce w edukacji. Aspekt społeczny naszych przedsięwzięć ma dla nas kluczowe znaczenie i jest jednym z filarów naszej Strategii Zrównoważonego Rozwoju. Chcemy w ten sposób mieć realny wpływ na realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju – mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji, Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas. – Zdobyte wyróżnienia są efektem wrażliwości i zaangażowanej pracy całego zespołu oraz naszych partnerów. Dziękuję Wam i gratuluję – dodaje.
Akcja Banku BNP Paribas „Gdzie są nasze patronki?” to projekt nagrodzony podwójnie w tegorocznej edycji konkursu. Zdobył wyróżnienie w kategorii CSR oraz nagrodę specjalną za kreatywne i efektywne promowanie różnorodności. Akcja skierowana jest do szkół, które nie noszą jeszcze żadnego imienia. Bank zachęca je do wybierania na patronki zasłużonych kobiet. Placówki, które wezmą udział w akcji i przystąpią do konkursu, mają szansę zdobyć grant na promowanie osiągnięć swojej patronki.
Bank BNP Paribas został też wyróżniony w kategorii Promocja sprzedaży BtoB za kampanię przeprowadzoną wspólnie z serwisem ogłoszeniowym OLX. Akcja „OLX 1000 na start” była kolejną inicjatywą banku wspierającą firmy w okresie pandemii. Bank wspólnie z OLX ufundował 1000 pakietów startowych dla przedsiębiorców chcących zaistnieć online i promować swoje ogłoszenia w serwisie. Przedsiębiorcy otrzymali po 1000 zł na start, z czego 500 zł zapewnił Bank BNP Paribas.
Do tegorocznego konkursu Golden Arrow nominowane były jeszcze dwa inne projekty Banku BNP Paribas: „Kredyt dla firm z gwarancją de minimis BGK” w kategorii Kampania zintegrowana BtoB oraz „Back to Office – Kółko i krzyżyk” w kategorii Open.
Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” to ważne wydarzenie branżowe. Organizowany jest od 2006 r. przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz VFP Communications, wydawcę czasopisma „Media & Marketing Polska”. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk i przełomowych rozwiązań marketingowych. Jury, złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji, ocenia efektywność oraz innowacyjność narzędzi komunikacji marketingowej. Nagradzane są projekty stanowiące punkt odniesienia dla całej branży.
Alternatywne formaty