Bank zmieniającego się świata
Menu

Kontakt dla mediów

Każdy powód jest dobry, by razem pomagać Szlachetnej Paczce – zachęca Bank BNP Paribas w przedświątecznej kampanii

Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.

Bank BNP Paribas wspiera Szlachetną Paczkę jako partner strategiczny. Od 2018 roku wspólnie ze Stowarzyszeniem „Wiosna” – organizatorem programu – realizuje projekt zmieniania świata na lepszy, pokazując, jak ważna jest mądra pomoc najbardziej potrzebującym. W rozpoczętej właśnie kampanii wzięli udział wolontariusze i wolontariuszki z banku, w tym liderzy i liderki tej akcji. Każdy z nich prezentuje swój powód do pomagania. W trakcie swojej grudniowej kampanii Bank BNP Paribas będzie też zachęcał innych do wsparcia Szlachetnej Paczki. Bank dołoży po 200 zł do pierwszych 100 przelewów bądź wpłat na konto Stowarzyszenia „Wiosna” zrealizowanych każdego dnia od 1 do 25 grudnia 2021 r.

- W kampanii pokazujemy, że motywacje mogą być różne, ale to co się liczy to okazana pomoc. Jesteśmy dumni z zaangażowania naszych pracowników w tę wartościową akcję. W dzisiejszym świecie mądre i efektywne pomaganie jest niezwykle ważne – dlatego jesteśmy partnerem strategicznym tego programu – mówi Joanna Gajda-Wróblewska, kierowniczka zespołu projektów społecznych w Banku BNP Paribas oraz członkini Zarządu Fundacji BNP Paribas.
– Szlachetna Paczka to nie tylko dary rzeczowe. Obdarowane osoby ogromnie cenią sobie okazane im zainteresowanie i troskę, a otrzymane wsparcie daje im siły i nadzieję na pozytywną zmianę
– dodaje.

Kampania realizowana będzie w telewizji, kanałach online, a także w mediach społecznościowych i na stronie banku oraz na specjalnie utworzonej stronie pomaganiejestfajne.pl.

Dla Banku BNP Paribas społeczna odpowiedzialność to zaangażowanie w inicjatywy, które mają charakter inwestycji społecznych i przynoszą trwałe efekty. Taką akcją jest Szlachetna Paczka – program Stowarzyszenia „Wiosna”, który niesie pomoc najbardziej potrzebującym rodzinom. Współpracując ze Szlachetną Paczką, Bank BNP Paribas, realizuje dwa z siedemnastu Celów Zrównoważonego Rozwoju, jakimi są walka z ubóstwem i nierównościami. To współpraca oparta na realnych działaniach. Dotychczas Bank BNP Paribas wsparł Szlachetną Paczkę łącznie kwotą ponad 3,6 mln zł. Dzięki temu program społeczny może działać i rozwijać się długofalowo, docierając do nowych rodzin, którym nie pomógł dotąd nikt inny.

Imponujące jest zaangażowanie w Szlachetną Paczkę pracowników banku, którzy uczestniczą w programie w ramach wolontariatu pracowniczego koordynowanego przez Fundację BNP Paribas. Tylko w 2020 r. w akcję włączyło się 124 liderów-wolontariuszy z zespołami liczącymi łącznie 2470 osób – pracowników z różnych obszarów banku oraz spółek Grupy BNP Paribas w Polsce, a także wolontariuszy ze Stowarzyszenia Absolwentów „Klasa" (programu stypendialnego Fundacji BNP Paribas). Wspólnie przygotowali paczki dla 134 rodzin z całej Polski. To największy projekt wolontariatu pracowniczego w historii Szlachetnej Paczki. W tym roku do udziału w akcji w banku i spółkach Grupy BNP Paribas w Polsce zgłosiło się ponad 130 liderów.

Bank BNP Paribas włącza w pomoc także swoich Klientów. Mogą oni wymienić punkty zebrane w programie lojalnościowym mamBONUS na vouchery wspierające Szlachetną Paczkę. Ponadto bank umożliwia Klientom przekazanie darowizny na ten cel – w serwisie internetowym przygotowana została specjalna bramka do szybkich i wygodnych przelewów.

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość