Bank zmieniającego się świata

Bank BNP Paribas partnerem akcji ,,Dobro nie zna granic”

,,Dobro nie zna granic” to kolejna inicjatywa, której Bank BNP Paribas podejmuje się na rzecz Fundacji Ocalenie, niosącej pomoc uchodźcom i potrzebującym imigrantom.
W ramach tej inicjatywy można będzie stać się właścicielem limitowanych porcelanowych, wigilijnych talerzy lub otrzymać link do ich wirtualnej wersji. Dochód z akcji zasili konta Fundacji Ocalenie oraz warszawskiego Klubu Inteligencji Katolickiej, organizacji pomagających uchodźcom i uchodźczyniom przebywającym na naszej wschodniej granicy.

Tradycja stawiania pustego nakrycia, dla zbłąkanego wędrowca na wigilijnym stole towarzyszy nam od pokoleń. W tym roku nabiera wyjątkowego znaczenia, w związku z sytuacją na granicy. Chcąc okazać solidarność i wsparcie, w tym roku na swoim wigilijnym stole postawimy wyjątkowe nakrycie – Talerz dla tego, który nie przybędzie. W tym celu Bank BNP Paribas zachęca do dołączenia do akcji ,,Dobro nie zna granic” i zakupu wyjątkowego, porcelanowego talerza zdobionego symbolicznym drutem kolczastym, korzystając z linku na stronie Fundacji  Ocalenie (www.ocalenie.org.pl). Dostępna jest także jego wirtualna wersja, którą można pobrać na stronie Fundacji w zamian za okazane w dowolnej kwocie wsparcie.

Zebrane pieniądze zasilą konto Fundacji Ocalenie oraz warszawski oddział  Klubu Inteligencji Katolickiej  i zostaną przeznaczone na pomoc humanitarną na granicy oraz wsparcie migrantów przebywających na terenie Polski.

Wsparcie akcji przez Bank BNP Paribas to naturalna kontynuacja współpracy z Fundacją Ocalenie. - Nasza współpraca z Fundacją Ocalenie trwa już od 2016 r. i z każdym rokiem nabiera coraz większego znaczenia. W 2021 roku Fundacja BNP Paribas i Fundacja Ocalenie zawiązały strategiczne partnerstwo, które jest dla nas zobowiązaniem do dalszych działań na rzecz walki z wykluczeniem społecznym. Jest to jedna z tych akcji wobec, której nie mogliśmy przejść obojętnie, tak jak nie obojętny jest nam los drugiego człowieka.” – mówi Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu, Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.

Od 2018 roku Fundacja BNP Paribas i Fundacja Ocalenie wspólnie prowadzą program edukacyjny Wiedza do Potęgi, który pomaga uchodźcom i uchodźczyniom w wieku szkolnym w odnalezieniu się w polskim systemie edukacji. Od 2019 roku program realizowany jest w ramach europejskiej inicjatywy Grupy BNP Paribas na rzecz integracji młodzieży uchodźczej.

Fundacja BNP Paribas od 15 lat przeciwdziała wykluczeniu społecznemu, wyrównuje szanse edukacyjne oraz przybliża kulturę w mniejszych miejscowościach. Od początku swojej działalności prowadzi autorskie programy stypendialne, wspiera zaangażowanie społeczne pracowników Banku BNP Paribas oraz współpracuje z eksperckimi organizacjami społecznymi, wspierając rozwój trzeciego sektora.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość