,,To musi być miłość” – wystartowała kampania Banku BNP Paribas z Kartą Pupil w roli głównej
Mimo że budzą nas o piątej rano, zabierają buty i zajmują pół łóżka. A my i tak robimy wszystko, by było im jak najlepiej. Właśnie ta bezwarunkowa relacja opiekunów ze zwierzętami stała się inspiracją do kampanii Banku BNP Paribas „To musi być miłość”. Główną rolę odgrywa w niej nowa Karta Pupil – pierwsza w Polsce karta debetowa stworzona dla miłośników zwierząt.
Kampania w całej Polsce
Od 8 września w Banku BNP Paribas dostępna jest Karta Pupil. Została przygotowana we współpracy z partnerami oferującymi usługi i produkty dla zwierząt, a jej wprowadzeniu od 15 września towarzyszy nowa kampania marketingowa pod hasłem „To musi być miłość”. Będzie obecna w telewizji, internecie, warszawskim metrze, kinach Cinema City i Helios oraz na nośnikach OOH w całej Polsce. Spoty wykorzystywane w kampanii można obejrzeć też na kanale You Tube banku:
https://youtu.be/s-64IhRBVDY?si=kfeCKd9KB5IYsLwW
https://youtu.be/2s-n-6BoIPM?si=vYS2qmCbE9TJekwG
https://youtu.be/MnYFDaf9XCY?si=rAHvAwdtXao6JXnV
Dodatkowym elementem będą także wydarzenia w sklepach Maxi Zoo, które umożliwią Klientom zapoznanie się z ofertą i atrakcyjnymi benefitami karty.
Integralną częścią działań są również współprace z influencerami, dla których zwierzęta to ich towarzysz codzienności, z Paulą Perczyńską (@glampaula1), Pauliną/MuaPoliną (@muapolina) i Damianem Michałowskim (@damianmichalowski).
- Relacja człowieka ze zwierzęciem to jedna z najpiękniejszych i najbardziej autentycznych form miłości. Karta Pupil powstała, by docenić i wspierać tę więź. Dzięki niej opiekunowie zwierząt mogą korzystać nie tylko z nowoczesnych płatności, lecz także z benefitów, które ułatwiają codzienną troskę o pupila. Kampania „To musi być miłość” pokazuje, że opieka nad zwierzęciem to więcej niż obowiązek – to źródło emocji i radości – mówi Małgorzata Witkowska, menadżerka Zespołu Komunikacji Marketingowej Klienta Indywidualnego Banku BNP Paribas.
Karta Pupil powstała we współpracy z Mastercard, Maxi Zoo, Pethelp, PsiBufet i Petsy. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Publicis Warsaw, za zakup mediów Havas Media, a działania PR prowadzi 38 Content Communication.
Benefity i promocje
Karta Pupil wydawana jest do Konta Otwartego na Ciebie lub Mojego Konta Premium i dostępna jest na start dla nowych Klientów indywidualnych. Oferuje wszystkie funkcjonalności standardowej karty debetowej Banku BNP Paribas, ale wyróżnia się dedykowanym designem oraz zestawem benefitów przygotowanym specjalnie z myślą o opiekunach zwierząt.
Zestaw benefitów został opracowany w oparciu o wnikliwe badania jakościowe i ilościowe przeprowadzone na opiekunach psów i kotów. Wynika z nich jasno, że największe wyzwania finansowe związane z posiadaniem pupila to koszty usług weterynaryjnych – często wysokie i jednorazowe – oraz wydatki na karmę i akcesoria, które z roku na rok stanowią coraz większą część domowego budżetu. Według danych wartość rynku karmy i przysmaków dla psów i kotów w Polsce w ubiegłym przekroczyła 4,9 mld zł, co oznacza 10-procentowy wzrost rok do roku[1].
Poza standardowymi funkcjonalnościami karty debetowej Karta Pupil oferuje zestaw korzyści dopasowanych do potrzeb opiekunów zwierząt:
- 15% zniżki na pakiety weterynaryjne Pethelp dla psów i kotów (ponad 800 placówek weterynaryjnych w Polsce),
- 10% rabatu dla uczestników programu Maxi Zoo Friends w ponad 150 sklepach i online,
- 10% zniżki na usługi opieki nad zwierzakiem w Petsy,
- 40% rabatu na dwie pierwsze dostawy świeżej karmy PsiBufet,
- dostęp do specjalnej kategorii nagród w programie lojalnościowym Mastercard Bezcenne Chwile – Zwierzaki, w sekcji Zwierzaki, dedykowanej nowym, jak i obecnym Klientom Banku BNP Paribas.
Na nowych Klientów czekają też dodatkowe bonusy w postaci voucherów oraz zwrotów pieniężnych, tzn. cashback. W ramach promocji ,,Z Pupilem się opłaca” otrzymują bon Pethelp na profilaktyczny przegląd zdrowia psa lub kota oraz zwrot do 200 zł na konto. Dodatkowo aktywni użytkownicy karty, którzy przystąpią do programu Mastercard Bezcenne Chwile i w kolejnych miesiącach kalendarzowych wykonają 4 transakcje bezgotówkowe na łączną kwotę min. 1000 zł, będą mogli otrzymać w ramach promocji ,,Premia z kartą Pupila” 16 000 punktów, wymiennych na e-vouchery o wartości do 200 zł.
Wsparcie społeczne i troska o pupila
Bank BNP Paribas angażuje się nie tylko w inicjatywy na rzecz ludzi, ale także w działania wspierające zwierzęta. Troska o słabszych – tych, którzy nie mogą sami o siebie zawalczyć – to wyraz prawdziwej odpowiedzialności i… miłości. Dlatego bank niebawem uruchomi możliwość wykonania przelewu charytatywnego na rzecz organizacji Fundacji Ratujemy.pl, która prowadzi serwis ,,Ratujemy zwierzaki”. Zebrane środki pozwolą na zakup karmy dla bezdomnych zwierząt. Każda wpłata Klientów, do 100 tys. złotych, na rzecz tej organizacji dokonana przez aplikację GOmobile czy w serwisie GOonline zostanie przez bank podwojona.
Opieka nad zwierzętami to dla Banku BNP Paribas również codzienne, realne działania. Klienci mogą odwiedzać placówki w towarzystwie swoich czworonogów – we wszystkich oddziałach na pupili czeka miska ze świeżą wodą. W ramach kampanii w oddziałach pojawią się także plakaty z wizerunkami zwierzaków pracowników. To kolejny krok w budowaniu otwartej i przyjaznej przestrzeni, zgodnej z ideą kampanii „To musi być miłość”.
Więcej informacji o karcie Pupil, promocjach i działaniach dostępnych jest na stronie: www.kartapupil.pl.
Partnerzy:
Maxi Zoo to największa sieć sklepów dla zwierząt w Polsce. Sklepy stacjonarne i sklep internetowy maxizoo.pl oferują szeroki wybór karm, akcesoriów, usług dla zwierząt, profesjonalne doradztwo oraz program lojalnościowy Maxi Zoo Friends z rabatami i specjalnymi ofertami dla opiekunów pupili.
Pethelp to pierwszy w Polsce abonament na usługi weterynaryjne w formie pakietów obejmujących m.in. wizyty, badania i szczepienia. Sieć liczy już ponad 800 placówek weterynaryjnych w całym kraju, a klienci zyskują przewidywalne koszty leczenia pupili, dostęp do platformy rabatowej i centrum zdrowia zwierzaka.
Petsy to największa w Polsce platforma łącząca właścicieli psów i kotów ze sprawdzonymi opiekunami. Oferuje spacery, wizyty domowe i noclegi dla pupili, a każda rezerwacja objęta jest pakietem Petsy Care z ubezpieczeniem, wsparciem weterynaryjnym i konsultacjami behawioralnymi. Platforma skupia ponad 5 000 aktywnych petsitterów w całym kraju.
PsiBufet to firma produkująca świeże jedzenie dla psów. Delikatnie gotowane posiłki są dostarczane w idealnych porcjach prosto pod drzwi w wygodnej subskrypcji. Planem można łatwo zarządzać online lub przez aplikację. Dzięki składnikom jakości human-grade i odpowiednio zbilansowanym przepisom opiekunowie mogą mieć pewność, że dostarczają swojemu przyjacielowi wszystko to, co najlepsze.
[1] https://www.bankier.pl/wiadomosc/Psy-i-koty-pozeraja-miliardy-Wartosc-rynku-karmy-przekroczyla-4-9-mld-zl-8900818.html?utm_source=chatgpt.com
Alternatywne formaty