Bank zmieniającego się świata

Platforma mamGO w placówkach Banku BNP Paribas. Od teraz wybór formy finansowania auta jest możliwy nie tylko online, ale również w oddziałach banku.

Jeszcze niedawno samochód oznaczał duży wydatek i wieloletnie zobowiązanie – kredyt, leasing, obowiązek dbania o serwis, ubezpieczenie i naprawy. Dziś coraz więcej osób podchodzi do auta tak, jak do usługi, którą można elastycznie dopasować do własnych potrzeb. W ten trend wpisuje się platforma mamGO oferująca auta nowe i używane w kilku wariantach finansowania. W jednym miejscu łączy kredyt, leasing, wynajem długoterminowy i elastyczną subskrypcję Arval Flex, dając wolność wyboru i prostotę obsługi. Dodatkowo od września z oferty finansowania auta z mamGO można skorzystać przy okazji wizyty w Banku BNP Paribas, a w wybranych placówkach również obejrzeć wybrane auto.

Klienci Banku BNP Paribas – zarówno indywidualni, jak i biznesowi – zyskają jeszcze łatwiejszy dostęp do oferty mamGO. Usługa, dotąd dostępna online, będzie teraz oferowana we wszystkich oddziałach banku w Polsce. W 20 wybranych placówkach pojawią się dodatkowo auta pokazowe..

Od własności do elastyczności

Pokolenie, które przyzwyczaiło się do subskrypcji muzyki czy seriali, coraz częściej oczekuje podobnych rozwiązań w innych sferach życia. Własność przestaje być celem samym w sobie – ważniejsze są wygoda, przewidywalność kosztów i możliwość zmiany w dowolnym momencie.

Coraz więcej osób mówi: chcę prostego rozwiązania – jedna rata i wszystko w niezmiennej cenie. To zmiana w myśleniu o mobilności, która wyraźnie nabiera tempa – mówi Seweryn Mazurek, dyrektor ds. Kluczowych Klientów Rynku Samochodowego w Banku BNP Paribas.

mamGO wpisuje się w ten trend: jedna miesięczna rata obejmuje m.in. ubezpieczenie, serwis, assistance i auto zastępcze. Co więcej, dzięki formule Arval Flex, samochód można oddać w dowolnym momencie, z miesięcznym okresem wypowiedzenia. To upraszcza proces korzystania z samochodu – zamiast zakupu czy leasingu jest wygodny najem długoterminowy z pełnym pakietem usług.

Auto bliżej Klienta

Nowością od września jest obecność mamGO w oddziałach Banku BNP Paribas w całej Polsce. Klienci mogą tam porozmawiać z doradcą i poznać ofertę, a w 20 wybranych placówkach – obejrzeć na żywo samochody pokazowe. To połączenie wygody świata online z możliwością bezpośredniego doświadczenia i testu. To krok w stronę jeszcze większej dostępności i unikatowe połączenie nowoczesnej usługi online z bezpośrednim doświadczeniem w placówce.

Trend, który zmienia rynek

Zarówno dla firm jak i osób prywatnych mamGO oznacza przewidywalne koszty, oszczędności, komfort czy też brak zmartwień związanych z ubezpieczeniem lub serwisem. Co ważne, oferta jest taka sama dla obu grup – to rzadkość na rynku, gdzie zazwyczaj klienci biznesowi i indywidualni otrzymują różne warunki.

To nie tylko wygodne rozwiązanie, ale też wyraz szerszej zmiany stylu życia. Samochód staje się usługą, którą łatwo dopasować do tego, jak żyjemy i pracujemy, do tego czymś łatwym do zmiany – dodaje Maciej Górski, starszy ekspert ds. Nowych Modeli Biznesowych i Innowacji w Banku BNP Paribas .

Trzy modele na start

Wraz z wrześniową premierą w oddziałach, mamGO promować będzie trzy modele aut:  
– Peugeot 408 GT Hybrid, Opel Frontera Hybrid oraz KIA Ceed SW, które dostępne są od ręki–w stałej miesięcznej racie najmu, bez ukrytych kosztów.

Więcej informacji o ofercie można znaleźć na stronie: www.mamgo.pl

 

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość