Bank zmieniającego się świata

Nowa kampania reklamowa Banku BGŻ

Zyskowne rozwiązania są dla nowoczesnych rolników – to przekaz najnowszej kampanii reklamowej Banku BGŻ. Kampania dotyczy konta lokacyjnego AgroEskalacja, którego oprocentowanie wynosi do 7,1 proc. w skali roku.

    - W kampanii AgroEskalacji podkreślamy, iż każdy rolnik będąc klientem Banku BGŻ może liczyć na wysokie zyski i wsparcie rozwoju swojego biznesu – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ. Dodała, iż przekaz koncentruje się na korzyściach płynących z wysokooprocentowanych oszczędności przy jednoczesnej możliwości wpłacania i wypłacania ich bez utraty odsetek

    Kampania rozpoczęła się 19 stycznia i potrwa do 15 lutego 2009 roku. Obejmuje reklamę telewizyjną, prasową oraz radiową w wyselekcjonowanych mediach.

    Kreacją kampanii AgroEskalacja zajmuje się współpracująca z Bankiem BGŻ agencja reklamowa Grandes Kochonos. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Optimum Media.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość