Bank zmieniającego się świata

Kampania wizerunkowa Banku BGŻ. Pieniądze są dla ludzi

Bank BGŻ rozpoczął kampanię wizerunkową opartą na haśle „Pieniądze są dla ludzi”.

- W kampanii pokazujemy, że Bank BGŻ jest przyjazną instytucją finansową rozumiejącą potrzeby swoich klientów – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ. Dodała, iż spot telewizyjny niesie przekaz, że Bank BGŻ jest otwarty, bliski, godny zaufania. Buduje wizerunek instytucji finansowej zorientowanej na ludzi z nowoczesną ofertą usług. Kampania ma za zadanie wywołania reakcji „Bank dla mnie” w świadomości grupy docelowej. Potrwa do 31 października 2008 roku i obejmie reklamę w telewizji i prasie.
Dodatkowo, w kampanii wykorzystano nośnik reklamy w postaci autobusów. W 53 miastach w różnych regionach kraju, przez cały październik będą kursowały autobusy oklejone reklamą kontekstową. Hasła eksponowane na autobusach są indywidualnie dopasowane do każdego miasta i nawiązują do charakterystycznych skojarzeń z danym miejscem.
Kreacja została przygotowana przez współpracującą z bankiem agencję reklamową Grandes Kochonos.

Alternatywne formaty

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 2

01-211 Warszawa

napisz wiadomość