Nowoczesny CRM w Banku BGŻ
Od początku 2013 roku cała sieć Banku BGŻ , 4 tysiące doradców w 400 oddziałach w całej Polsce, korzysta z systemu CRM (ang. Customer Relationship Management) wspomagającego zarządzanie relacjami z klientami. Korzystanie z tego narzędzia w przyszłości pozwoli na budowania długotrwałych relacji z klientami i zdecydowanie zwiększy ich zadowolenie z usług banku.
System CRM w Banku BGŻ jest jednym z najnowocześniejszych rozwiązań na rynku. Dzięki niemu procesy związane z obsługą klientów mogą być realizowane efektywniej i sprawniej. Umożliwia to gromadzenie dużej ilości informacji o kliencie w jednym systemie. Nadrzędną korzyścią oczekiwaną po nowej funkcjonalności są bliskie, długotrwałe i obustronnie korzystne relacje z klientami, zarówno obecnymi jak i przyszłymi.
– Dzięki znacznie większej automatyzacji procesów kampanijnych w CRM, możemy prowadzić więcej bardziej spersonalizowanych akcji marketingowych. W konsekwencji oferta kierowana do każdego klienta jest możliwie najlepiej dobrana do jego potrzeb i możliwości – powiedział Dariusz Żurakowski, dyrektor Departamentu Business Intelligence w Banku BGŻ. Dostarczenie tak szerokiej funkcjonalności i udane jej wdrożenie w ciągu niecałego roku było wielkim wyzwaniem. Dzisiaj możemy pochwalić się sukcesem i czerpać korzyści z wdrożonego systemu. Nie osiadamy jednak na laurach i już planujemy dalszy rozwój systemu w kolejnych latach – dodał D. Żurakowski.
Przygotowanie i planowanie projektu rozpoczęło się w 2010 roku. Sam projekt ruszył pod koniec listopada 2011 roku. Głównymi partnerami wdrożenia były firmy Accenture, Pivotal Polska oraz Predictive Solutions. Po stronie integracji i interfejsów zaangażowane były m.in. Infovide Matrix i Softax.
Po 8 miesiącach pracy, w sierpniu ruszył pilotaż gotowego rozwiązania w wybranych oddziałach i Centrali . Od początku 2013 roku z systemu korzystać mogą wszystkie jednostki banku.
Alternatywne formaty