Nowy kredyt dla klientów Agro w Banku BGŻ BNP Paribas
Bank BGŻ BNP Paribas wprowadził do oferty kredyt konsolidacyjny dla klientów, którzy prowadzą działalność wytwórczą w rolnictwie, bez względu na formę prawną – rolników indywidualnych, spółek prawa handlowego i spółdzielni produkcyjnych. Oferta skierowana jest zarówno do obecnych, jak i nowych klientów.
– Kredyt konsolidacyjny przeznaczony jest na refinansowanie zaciągniętych przez klientów zobowiązań w innych bankach, instytucjach finansowych czy Agencji Nieruchomości Rolnych na cele związane z prowadzoną produkcją rolną. Klient, który zdecyduje się na przeniesienie zobowiązań do naszego Banku może wiele zyskać. Przede wszystkim otrzymuje jeden kredyt zamiast kilku dotychczasowych obciążeń, jeden termin spłaty oraz dłuższy okres kredytowania, a przez to niższe raty. Dzięki temu klient może uporządkować swoje finanse i uzyskać dodatkowe środki na prowadzenie gospodarstwa – powiedział Maciej Piskorski, dyrektor Departamentu Produktów Agro w Banku BGŻ BNP Paribas.
Konsolidacja zobowiązań może być dokonywana kredytami z oferty Banku BGŻ BNP Paribas: kredytem na finansowanie gospodarstw rolnych Agro Progres przy refinansowaniu kredytów na cele inwestycyjne, kredytem w rachunku bieżącym AGRO EKSPRES oraz kredytem obrotowym RZECZÓWKA w przypadku refinansowania kredytów obrotowych dla dotychczasowych zobowiązań finansujących bieżącą działalność gospodarstwa. Dodatkowo, Bank może sfinansować klientom opłaty związane z wcześniejszą spłatą przejmowanych zobowiązań.
Zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego możliwe jest bez wniesienia wkładu własnego.
Wymaganym zabezpieczeniem jest hipoteka, jeżeli konsolidacja dotyczy zadłużeń finansujących nieruchomości rolne lub gdy zobowiązania są spłacane kredytem Agro Ekspres. W pozostałych przypadkach rodzaj zabezpieczenia jest uzgadniany z klientem.
W zależności od rodzaju spłacanych zobowiązań, warunki kredytu konsolidacyjnego uzgadniane są indywidualnie. Maksymalna kwota łączna do spłaty może wynieść nawet 4 mln zł, a okres kredytowania do 30 lat.
Do połowy maja br. Bank zaplanował kampanię marketingową w prasie branżowej, na tablicach OOH zlokalizowanych przy rolniczych giełdach towarowych, w sieci bankomatów oraz na portalach rolniczych i w mediach społecznościowych. W materiałach graficznych kampanii został wykorzystany motyw latawca unoszącego się w górę, który symbolizuje różnego rodzaju zobowiązania finansowe posiadane w gospodarstwie. Przez to nawiązanie Bank podkreśla jedną z głównych zalet tego produktu – przywrócenie lekkości prowadzonego biznesu poprzez przeniesienie wielu zobowiązań do jednego Banku i uzyskaniu jednej, obniżonej raty zamiast kilku dotychczasowych.
Alternatywne formaty