Bank zmieniającego się świata
Menu

Kontakt dla mediów

BNP Paribas wspiera transformację energetyczną. Już 10 000 gospodarstw domowych korzysta z paneli fotowoltaicznych dzięki ofercie Banku

Bank BNP Paribas realizuje i rozwija projekty proekologiczne, wpisujące się w ideę programu „Banku Zielonych Zmian”. W grudniu udzielił finansowania na dziesięciotysięczną przydomową instalację fotowoltaiczną. Zaangażowanie w sektor odnawialnych źródeł energii to nie tylko element Strategii CSR Banku, ale też idea  bliska wielu pracownikom i klientom Banku.

Kredyt konsumencki oferowany jest w modelu B2B2C – we współpracy z sieciami handlowymi oraz  firmami sprzedającymi i montującymi panele fotowoltaiczne.

- Od 2016 roku sukcesywnie rozwijamy ofertę produktową i poszerzamy sieć partnerów, która liczy już ponad 1100 punktów sprzedaży – liderów rynku w skali kraju lub lokalnie – tłumaczy Krzysztof Wojciechowski, Dyrektor Zarządzający Pionu Sprzedaży Consumer Finance w Banku BNP Paribas. -. Dla BNP Paribas jest to niezwykle istotne nie tylko z biznesowego punktu widzenia. Czujemy wielką satysfakcję przekładając ambitną strategię CSR na realne działania, które mają niebagatelny wpływ na ograniczanie emisji CO2 – dodaje.

W 2015 roku Bank BNP Paribas zaprzestał finansowania wszelkich projektów budowy nowych inwestycji węglowych i zapoczątkował proces wyjścia z finansowania sektora węglowego. W zgodzie z nową strategią, priorytetem stało się finansowanie transformacji energetycznej
i wspieranie klientów w budowaniu gospodarki niskoemisyjnej.

Zmiany klimatu i degradacja środowiska naturalnego dotyczą wszystkich, a ich dynamika nie zostawia nam wiele czasu do namysłu. Dlatego Bank BNP Paribas chce być nie tylko uczestnikiem, ale inicjatorami proekologicznych przedsięwzięć.

W październiku br. Bank zakończył akcję „Wielkie ogrody tlenowe", dzięki której zasadzi 50 000 drzew tlenowych – po jednym w zamian za każde nowe konto czy kredyt gotówkowy. W BNP Paribas udało się również znacząco ograniczyć obieg papierowych dokumentów. W listopadzie blisko 80 proc. umów kredytowych w Pionie Sprzedaży Consumer Finance  zostało zawartych w procesie paperless, dzięki rozwiązaniu stworzonym przez bank wspólnie z firmą Autenti.

Kontakt dla Mediów

Izabela Tworzydło

Dyrektor Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik prasowy

BNP Paribas Bank Polska

napisz wiadomość

Biuro Prasowe

BNP Paribas Bank Polska

Kasprzaka 10/16

01-211 Warszawa

napisz wiadomość