Dariusz Maciołek z Banku BNP Paribas najlepszym szefem marketingu według magazynu Media&Marketing Polska
Dariusz Maciołek – Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas otrzymał tytuł „CMO Roku” magazynu Media&Marketing Polska. To kolejne w tym roku, po AD Marketer Roku, wyróżnienie dla szefa marketingu Banku BNP Paribas, a dla samej instytucji potwierdzenie, że budowanie marki zaangażowanej społecznie to właściwy kierunek rozwoju.
„Czas pandemii zmienił nasz rytm życia. Chcemy wierzyć, że dał nam okazję do zastanowienia się nad tym, jaka jest rola biznesu, jaką rolę mają marki do odegrania. Dał nam okazję do refleksji o odpowiedzialności, wzajemnej trosce o siebie i solidarności” – czytamy w raporcie „Marka i Marketer Roku”, w którym corocznie ogłaszany jest „CMO Roku”. Przyznanie tytułu Dariuszowi Maciołkowi wpisuje się w ten trend. Dokonujący wyboru przedstawiciele redakcji magazynu Media&Marketing podkreślili, że nagrodzony został CMO, który w sposób najbardziej wyrazisty i konsekwentny wprowadził do zarządzanej przez siebie marki ideę odpowiedzialnego biznesu.
- W świecie, gdzie produkty stają się bardzo wystandaryzowane, a taką branżą są finanse, ogromne znaczenie przy decyzjach zakupowych mają marki – to co sobą reprezentują, jak działają i co komunikują. Wierzymy, że troska o planetę, równouprawnienie czy różnorodność są ważnymi wartościami dla naszych Klientów. Bycie naszym Klientem oznacza realny wpływ na aktywności, które podejmujemy. Tym bardziej cieszy to wyróżnienie, które jest docenieniem pracy mojego całego zespołu i tego, jak działamy jako bank. Dla nas to potwierdzenie, że droga którą wybraliśmy jest słuszna oraz dodatkowa motywacja do dalszej pracy - mówi CMO Roku Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.
Dariusz Maciołek jako CMO Banku BNP Paribas od 2018 roku zajmuje się wsparciem marketingowym linii biznesowych oraz budowaniem marki banku. Od początku konsekwentnie inicjuje i wspiera kampanie, które utrwalają wizerunek banku, jako instytucji odpowiedzialnej społecznie, promującej etyczne postawy.
Wyróżnikiem strategii marketingowej Banku BNP Paribas jest łączenie społecznej odpowiedzialności z efektywnością komunikacyjną. 22 kwietnia, w Międzynarodowy Dzień Ziemi, bank wystartował z inicjatywą „Świat Cię potrzebuje”, w której pokazuje, że działania każdego z nas mają ogromny wpływ na stan naszej planety i jej mieszkańców, a także, jak odpowiedzialny wybór zrównoważonych produktów i usług wpływa na realizację Agendy 2030. Wcześniej Bank BNP Paribas zwracał uwagę na ważne problemy społeczne m.in. w kampaniach „Gdzie są nasze patronki?”, „Doceniaj nie oceniaj” czy „Ostatni Twój Weekend”.
Tytuł CMO Roku to kolejne potwierdzenie, że obrane podejście do komunikacji marketingowej jest właściwe. W kwietniu Dariusz Maciołek został nagrodzony tytułem AD Marketer Roku w 9. edycji konkursu AD WO/MAN Roku 2020.
Alternatywne formaty